شمانیوز
شما نیوز

جلسه هم اندیشی روابط عمومی ذوب آهن اصفهان و مدیریت کوره بلند

به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا و در راستای دستور العمل کمیته بحران شرکت مسئولین روابط عمومی بیستم اسفند ماه با حضور در سالن جلسات مدیریت کوره بلند با کاظم تدین مدیر کوره بلند و مسئولین این بخش دیدار و در خصوص شیوه های جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در شرکت گفتگو کردند .

جلسه هم اندیشی روابط عمومی ذوب آهن اصفهان و مدیریت کوره بلند

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی شرکت ذوب آهن اصفهان، کاظم تدین مدیر کوره بلند با اشاره به این که پرسنل روز کار در این بخش به دوبخش تقسیم شده اند گفت : در گراف تعمیراتی این مدیریت سعی شده تا در اواخر جاری و اوایل سال آینده تعمیرات اساسی نداشته باشیم ، ولی برخی تعمیرات و بازرسی ها در این بخش توسط کارکنان این بخش در دوشیفت صبح تا عصر و عصر تا شب انجام گردد . وی یاد آور شد : در این دسته بندی سعی شده تا  در هر گروه از تمامی متخصصین حضور داشته باشند تا در برنامه تولید هیچ گونه خللی ایجاد نشود .

 

مدیر کوره بلند گفت : اولویت این بخش پشتیبانی و حفظ تولید می باشد و تلاشگران این بخش با همت و تلاش مثال زدنی مشغول به تولید هستند . وی افزود : با  برنامه ریزی انجام شده در این بخش 33 نقطه ای که بیشترین تردد را داشتند شناسایی و اقدام به گند زادیی شد که این کار توسط سه گروه در هر سه شیفت اقدام می شود .

 

علیرضا امیری مدیر روابط عمومی ضمن ارایه گزارشی از اقدامات این مدیریت گفت : اولویت مسئولین شرکت سلامت کارکنان می باشد زیرا سلامت کارکنان سلامت جامعه و حفظ خط تولید را نیز در پی دارد و در این راه از هیچ کوششی دریغ نخواهد شد . وی یاد آور شد : این بیماری با رعایت مسایل بهداشتی مهار خواهد شد و تمامی توصیه های مربوطه با ابزار های موجود اطلاع رسانی گردیده است .

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied