شمانیوز
شما نیوز

افزایش ظرفیت دیتا سنتر و سامانه Auditor در منطقه فارس

پروژه افزایش ظرفیت دیتا سنتر و سامانه Auditor با همکاری واحد فناوری اطلاعات و فیبر نوری منطقه فارس طی 14 روز کاری با 160 نفر ساعت انجام شد.

افزایش ظرفیت دیتا سنتر و سامانه Auditor در منطقه فارس

 

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از روابط عمومی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران منطقه فارس: مهندس احسان خندستانی مهندس ارشد شبکه منطقه گفت: با توجه به نیاز امور مالی ستاد به فضای بیشتر جهت نگهداری آرشیو اسناد و فایل های مالی و همچنین نیاز به فضای بیشتر برای پشتیبان گیری سرویس های موجود و در کنار آن امکان گزارش گیری از فعالیت های انجام شده روی درایورهای مشترک این پروژه تعریف گردید.

وی افزود: نصب فیزیکی، بروزرسانی تجهیز، برقراری ارتباط با شبکه داخلی از طریق فیبرنوری، اعمال تنظیمات RAID، انتقال فایل های قدیمی به سامانه جدید با در نظر گرفتن استفاده استفاده همزمان این فایل ها در زمان انتقال، راه اندازی سامانه Auditor و تعریف گزارشات مورد نیاز در این سامانه از جمله کارهای انجام شده این پروژه می باشد.

خندستانی یکی از ویژگی های این پروژه را استفاده از بستر فیبر نوری جهت دسترسی، افزایش فضای دیتا سنتر و امکان گزارش گیری از تمامی تغییرات در فایل های مشترک نام برد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied