شمانیوز
شما نیوز

زمان واریز سهمیه بنزین نوروزی

سخنگوی دولت گفت: دولت تلاش می‌کند سهمیه بنزین نوروزی را در صورت تصویب نهایی، برای فرصتی مناسبت‌تر و پس از شکست ویروس کرونا به کارت‌های هوشمند سوخت واریز کند.

زمان واریز سهمیه بنزین نوروزی

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از بازار :  علی ربیعی روز امروز، (دوشنبه، ۱۹ اسفندماه) درباره اختصاص سهمیه بنزین نوروزی و زمان واریز آن به کارت‌های هوشمند سوخت گفت: اختصاص سهمیه بنزین نوروزی در بحث بودجه سال آینده مطرح شده است؛ بودجه هم که هنوز به تصویب نهایی مجلس نرسیده است و بی‌شک شامل ایام نوروز ۹۹ نخواهد شد.

وی افزود: دولت از ابتدای اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت نسبت به محل تأمین منبع مالی این نوع سهمیه بنزین دغدغه جدی داشت و معتقد بود باید به گونه‌ای عمل شود که به بسته‌های حمایت‌ معیشتی حاصل از این طرح، آسیبی وارد نشود.

سخنگوی دولت با تاکید بر اینکه همة آنچه در مجلس شورای اسلامی تصویب شود، دولت مؤظف به اجرای آن است، تاکید کرد: درصورت تصویب نهایی بودجه، تلاش دولت این خواهد بود که این سهمیه برای فرصتی مناسبت‌تر و ان‌شاءالله بعد از شکست ویروس کرونا استفاده شود.

جلال میرزایی، عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی هفته گذشته با اشاره به تصویب اختصاص ۶۰ لیتر بنزین نوروزی در کمیسیون تلفیق مجلس گفته بود: زمان واریز این سهمیه به کارت‌های سوخت به دولت واگذار شده است.

این نماینده مجلس با بیان اینکه پیشنهاد اختصاص سهمیه بنزین نوروزی از سوی برخی اعضای کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۹ مطرح شد، افزود: پیشنهاد اولیه، اختصاص بیش از ۶۰ لیتر بنزین نوروزی برای هر دستگاه خودرو بود، اما سرانجام ۶۰ لیتر به تصویب رسید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied