شمانیوز
شما نیوز

تشریح اقدام‌های اجرایی در 6 منطقه عملیاتی شرکت نفت فلات قاره برای مقابله با کرونا

از ابتدای شیوع ویروس کرونا، در شرکت‌های تابعه شرکت ملی نفت ایران کمیته تخصصی با حضور مدیران مرتبط تشکیل شده که همه فعالیت‌ها را زیرنظر دارد.

تشریح اقدام‌های اجرایی در 6 منطقه عملیاتی شرکت نفت فلات قاره برای مقابله با کرونا

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از روابط عمومی شرکت نفت فلات قاره ایران: نشست کمیته مدیریت شرایط اضطراری سطح  3 (بالاترین سطح مدیریتی و تصمیم‌گیری) با حضور حبیب‌الله سمیع، مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت به عنوان فرمانده صحنه، مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران و دیگر اعضای این کمیته عصر روز دوشنبه، 19 اسفندماه برگزار شد.

در این نشست علیرضا سلمان‌زاده، مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران اقدام‌های این شرکت برای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا در ستاد و 6 منطقه عملیاتی را تشریح کرد.

وی، تامین اقلام ضروری مانند ماسک، مواد ضدعفونی‌کننده و تب‌سنج و ارسال به مناطق عملیاتی علیرغم مشکلاتی که در مسیر تامین این اقلام وجود داشت، لغو مراسم‌، همایش‌ها و ماموریت‌های غیرضروری، لغو برنامه عزیمت خانواده‌های کارکنان عملیاتی به این مناطق، ایزوله کردن ورودی و جلوگیری از حضور مهمان و افراد غیرمرتبط در سکوها، مراقبت دقیق از همکاران و شیفت‌ها از طریق شناورها را از اهم اقدام‌های انجام شده در شرکت نفت فلات قاره دانست.

سلمان‌زاده گفت: همچنین مباحث آموزشی و آگاهی‌بخش به صورت مستمر ارائه و به صورت روزانه نیز پایش می‌شود.

وی افزود: جلسات هماهنگی با مناطق عملیاتی نیز با حداقل نفرات و به صورت ویدئو کنفرانس برگزار می‌شود.

 

خرید 11 آمبولانس مجهز برای مناطق عملیاتی نفت

مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت نیز در ادامه این نشست با اشاره به خدمات این سازمان از جمله خرید تجهیزات و آمبولانس در مدت اخیر، گفت: 11 آمبولانس جدید و مجهز ویژه خدمات برای این بیماری خریداری و در مناطق عملیاتی نفت مستقر می‌شود.

سمیع با بیان اینکه کتمان بیماری بسیار خطرناک و مساله‌زا است، گفت: در این مسیر باید پایش مستمر کارکنان صورت گیرد.

وی با تاکید بر توجه به بهداشت روان کارکنان، افزود: پایش مستمر همکاران، ارائه خدمات و پیگیری اقدام‌ها تا پایان این بحران ادامه خواهد داشت.

مانی عبداله‌زاده راد، مدیر HSE شرکت ملی نفت ایران نیز به عنوان دبیر جلسات در این نشست به تشریح اقدام‌های این مدیریت در چند روز اخیر پرداخت.

 

ارائه تسهیلات و مزایا برای کارکنان بخش بهداشت و درمان

در این نشست ناصر مولایی، مدیر منابع انسانی شرکت ملی نفت ایران با اشاره به خدمات متعددی که در مدت اخیر ارائه شده است، گفت:‌ تسهیلات، مزایا و موارد انگیزشی برای کارکنان بخش بهداشت و درمان در برنامه این مدیریت قرار دارد.

وی به تعطیل شدن اماکن عمومی، رفاهی، ورزشی و فرهنگی اشاره کرد و افزود: توزیع غذا در رستوران‌های نفت نیز متوقف شده است و تا اطلاع ثانوی در ظروف یکبار مصرف غذا ارائه می‌شود.

مولایی از پایش کارکنان مناطق عملیاتی به صورت مستمر خبر داد و تصریح کرد: برای مرخصی کارکنان مدت موقت و پیمانکاری نیز تدابیری اندیشیده شده و ابلاغ می‌شود.

وی افزود: اولویت خدمات پزشکی در مناطق عملیاتی نیز با موارد مشکوک به کرونا است.

در ادامه این نشست اقدامات 6 منطقه عملیاتی شرکت نفت فلات قاره ایران نیز بررسی و تصمیم‌های مقتضی اتخاذ شد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied