شمانیوز
شما نیوز

اقدام‌های شرکت نفت‌وگاز شرق برای مقابله با کرونا

شرکت بهره‌برداری نفت و گاز شرق در پی شیوع ویروس کرونا در کشور، همه اقدام‌های لازم را برای صیانت از کارکنان خود و تولید بدون وقفه گاز در حال اجرا دارد.

اقدام‌های شرکت نفت‌وگاز شرق برای مقابله با کرونا

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران: در شرکت بهره‌برداری نفت و گاز شرق با محور اداره بهداشت، ایمنی و محیط زیست (HSE) پس از اطلاع‌رسانی، مجموعه فعالیت‌های لازم در این زمینه اجرایی شد.

ضدعفونی کردن محیط‌های کاری و وسایل حمل‌ونقل، لغو استفاده از دستگاه‌های ثبت اثر انگشت، طرح پایش وضع سلامتی همکاران طرح اقماری، توزیع غذا در ظروف یکبار مصرف و تعطیلی موقت رستوران‌های شرکت و همچنین تعطیلی موقت اماکن ورزشی از جمله اقدام‌هایی به شمار می‌رود که با محوریت اداره ایمنی، بهداشت و محیط زیست شرکت انجام شده است.

شرکت بهره‌برداری نفت و گاز شرق به‌عنوان تنها تأمین‌کننده گاز در شرق و شمال‌شرق کشور، دارای موقعیتی راهبردی در صنعت نفت است و تأمین مستمر گاز طبیعی مورد نیاز ۶ استان کشور شامل استان‌های خراسان رضوی، شمالی، جنوبی، گلستان، مازندران و بخشی از استان سمنان را به‌عهده دارد و با وجود شرایط سخت جغرافیایی، ترش بودن گاز تولیدی، میزان بالای H۲S، تولید پایدار آن تداوم داشته است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied