شمانیوز
شما نیوز

افزایش مجدد سقف انتقال وجه کارت به کارت بانک سرمایه

بانک سرمایه به منظور کمک به پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و کاهش مراجعات حضوری به شعب در جهت حفظ سلامت مشتریان ارجمند، سقف انتقال وجه کارت (شتابی و درون بانکی) از طریق درگاه‌های اینترنتی و خودپردازها را تا اطلاع ثانوی افزایش داد.

افزایش مجدد سقف انتقال وجه کارت به کارت بانک سرمایه

به گزارش  شمانیوز به نقل از روابط عمومی بانک سرمایه، با توجه به شیوع بیماری کرونا و به منظور کاهش مراجعات حضوری به شعب در جهت حفظ سلامت مشتریان ارجمند، این بانک سقف انتقال وجه کارت (شتابی و درون بانکی) از طریق درگاه‌های اینترنتی و خودپردازها را از مبلغ 50 میلیون ریال در هر شبانه‌روز به مبلغ 100 میلیون ریال (با سقف هر تراکنش 30 میلیون ریال) افزایش داد.

 

لازم به ذکر است از دیگر اقدامات بانک سرمایه به منظور کاهش مراجعات حضوری مشتریان، عدم توزیع اسکناس نو در شعب و خزانه بانک سرمایه و افزایش برداشت نقدی از دستگاه‌های خودپرداز تا سقف 5 میلیون ریال است. همچنین این بانک در اقدامی دیگر، آن دسته از کارت‌های نقدی که انتهای اسفند 1398 منقضی می‌شوند را بدون نیاز به مراجعه مشتریان به شعب، تا 31 خرداد 1399 به‌طور خودکار تمدید کرده و تاریخ انقضای جدید را به‌صورت پیامک برای مشتریان ارسال می‌نماید.

 

شایان ذکر است بانک سرمایه از تمامی هم‌میهنان گرامی درخواست می نماید تا با استفاده از خدمات غیرحضوری بانک ها و به منظور کمک به پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، نسبت به خروج غیرضروری از منازل خود پرهیز نمایند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied