شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی/

چگونه ارزان سفر کنیم

چگونه ارزان سفر کنیم. این یک سوال بسیار محبوب است، زیرا پول دلیل اصلی این است که چرا بسیاری از مردم سفر نمی‌کنند.

چگونه ارزان سفر کنیم

 

 سفر به تمام نقاط با داشتن پول اندک امکان‌پذیر است. در اینجا بهترین نکات مربوط به سفر ارزان برای سفر با بودجه اندک وجود دارد.

 

820_AbrarVarzeshi-1398-12-21_1583903995

 

بودجه سفر

سفر با بودجه اندک یک هنر است. همچنین یک سرگرمی است. چه چیزی می‌تواند هیجان انگیزتر از پیدا کردن پرواز رفت و برگشت ارزان قیمت باشد. نکات بسیاری وجود دارد که برای سفر ارزان جهان باید بدانید. در اینجا به تفصیل مباحثی می‌پردازیم که در سفر برای شما مهم خواهد بود.

 

  • بهترین زمان برای سفر با بودجه اندک چه زمانی است
  • چگونه ارزانترین پروازها را پیدا کنیم؟
  • راه‌های صرفه جویی در ه
  • چگونه می‌توان پول کمتری را برای اقامت هزینه در حمل و نقلینه کرد؟
  • چگونه می‌توان پول کمتر از بازدید از جاذبه‌ها هزینه کنید
  • تغذیه خوب و ارزان
  • چگونه می‌توانید با بودجه کم  از سفر خود لذت ببرید؟
  • چگونه در هنگام مسافرت درآمد کسب کنید
  • بهترین زمان برای سفر با بودجه

 

انتخاب زمان مناسب برای سفر بسیار مهم است. سفر خارج از فصل می‌تواند 3-4 برابر ارزانتر از زمانی باشد که همه مشغول تعطیلات هستند. بسیاری از وبلاگ نویسان کمک کننده ما بر این واقعیت تأکید کردند. در اینجا نکاتی مربوط به سفر با بودجه کم در مورد زمان سفر آورده شده است:

 

820_Hadaf-1398-12-21_1583874902

 

نکته شماره 1 "انعطاف پذیر بودن با مقصد یا زمان تعطیلات خود بزرگترین راه پس‌انداز پول در همه حالت است. بسیاری از مردم فقط می‌خواهند در طول فصول پر تردد به یک مقصد سفر کنند، اما انتخاب سفر به جای آن در فصلی که کم تردد است، تصمیم گیری بهتر برای بودجه‌تان است. "

 

 نکته شماره 2 "خارج از فصل سفر کنید. با این کار نه تنها از هزینه‌های اوج پرواز خودداری خواهید کرد بلکه قیمت هتل نیز رقابتی‌تر خواهد بود و اماکن گردشگری کمتر شلوغ می‌شوند."

 

نکته شماره 3 "بدیهی است از سفر در فصل اوج تردد خودداری کنید. بهار معمولاً زمان مناسبی برای سفر در بیشتر مناطق است چرا که دارای تعطیلات است، پس شما اگر در بهار سفر نکنید برایتان ارزان‌تر خواهد شد. با خرید بلیط هواپیما ارزان از www.alibaba.ir/cheap-ticket می‌توانید زمان خود را تنظیم کنید."

 

نکته شماره 3 "پس از رسیدن به مقصد خود آماده تغییر برنامه‌هایتان باشید. بیشتر اوقات بهترین راه برای یافتن مکان‌های جدید (که آن هم بسیار ارزان است) سؤال از افراد محلی است. بنابراین شما به کمی انعطاف پذیری احتیاج دارید."

 

 نکته شماره 4 "سفر در فصل کم تردد، نه تنها شما را از جمعیت دور خواهید کرد بلکه هزینه سفر را نیز به حداقل می‌رسانید ."

Bzv4tD2pN6tA

 

نکته شماره 5 "سفر خود را به گونه‌ای برنامه ریزی کنید که در فصول راکد از مکان‌ها بازدید کنید. به این ترتیب می‌توانید در پروازها و هتل‌ها هزینه زیادی صرفه جویی کنید زیرا مطمئناً از تخفیف‌های فصل استفاده می‌کنید . شما می‌توانید یک تجربه مسافرتی لذت بخش از کم بودن جمعیت داشته باشید و می‌توانید اوقات فراغت را سپری کنید که می‌تواند یک تجربه همه جانبه باشد."

 نکته شماره 6  "همه چیز را از قبل یا در آخرین لحظه ( لحظه آخر و دقیقه اول) رزرو کنید، زیرا قیمت‌ها پس از آن کمترین قیمت را دارند. اگر در آخرین روز رزرو کنید، برخی از تورهای آژانس‌های مسافرتی بزرگ تخفیف‌های خوبی دارند. با خرید بلیط هواپیما ارزان علی بابا می‌توانید به راحتی رزرو بلیط خود را انجام دهید.

 

بزرگترین هزینه‌های سفر معمولا حمل و نقل و اقامت هستند. ما به شما کمک می‌کنیم تا هردو را پس انداز کنید. در اینجا نکات سفر در مورد پیدا کردن پروازهای ارزان قیمت آورده شده است:

 

نکته شماره 7 مراقب 'نرخ های کرایه خطا'، معاملات پروازی و معاملات بسته‌های تور تعطیلات باشید: می‌توانید از طریق ایمیل در وب سایت‌های جستجوی پرواز ثبت نام کنید، بنابراین هنگامی که قیمت برای شما ارزان‌تر می‌شود، به شما اطلاع داده می‌شود. سعی کنید در مورد خطوط هوایی ارزان بودجه محلی که در مقصد شما نیز مشهور هستند تحقیق کنید. در غیر این صورت، می‌توانید برای وب سایت‌هایی که مرتباً کرایه‌های خطا و معاملات پرواز دیوانه کننده را ارسال می‌کنند، مشترک شوید."

 

نکته شماره 8 "بهترین موتور جستجوگر هواپیمایی را انتخاب کنید. چرا؟ زیرا گزینه‌های بیشتری به شما می‌دهد تا بتوانید کرایه‌های کمتری را نسبت به هر سایت دیگری جستجو کنید. گزینه‌ها به ویژه این امکان را دارد که بتوانید پروازها را به سمت یا طیف وسیعی از فرودگاه‌ها بررسی کنید. گزینه‌های کدهای پیشرفته به شما امکان می‌دهند جستجو خود را متناسب با روش‌هایی انجام دهید که اغلب منجر به نتایج بهتر پرواز می‌شوند. با خرید بلیط هواپیما ارزان علی بابا به راحتی می‌توانید گزینه‌های در دسترس را انتخاب کنید.

نکته شماره 9 "همچنین بدانید که مطالعات نشان داده‌اند که به طور متوسط 6 هفته پیش رو زمان رسیدن بهترین پیشنهادها در پروازها است. اما اگر قصد دارید پس از رسیدن به مقصد خود به مقصد دیگری بروید، خیلی زودتر رزرو کنید."

نکته شماره 10 "توصیه می‌کنیم از آن استفاده کنید. در هر سایت می‌توانید چندین مقصد را انتخاب کنید، کل کشور یا حتی قاره را انتخاب کنید، یک تاریخ خاص، یک ماه خاص را انتخاب کنید یا گزینه "ارزان‌ترین ماه" را انتخاب کنید. تمام این گزینه‌ها در سایت‌ها موجود است و می‌توانید از آن استفاده کنید."

 

مطالعه بیشتر : Travel For Cheap: 7 Ways To See The World For Less

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied