شمانیوز
شما نیوز

پیام مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد به مناسبت روز شهداء

مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد طی پیامی فرارسیدن 22 اسفند ماه سالروز تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مصادف با روز گرامیداشت مقام شهداء را گرامی داشت.

 پیام مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد به مناسبت روز شهداء

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی صندوق قرض الحسنه شاهد، دکتر اسلام کریمی مدیرعامل صندوق طی پیامی 22 اسفند ماه که در تقویم ملی کشور به عنوان روز بزرگداشت مقام شهداء تعیین شده است را گرامی داشت.

 

در متن این پیام آمده است: شما که خدمت به شهید می کنید و بنیاد شما که بنیاد شهید است، قدر این بنیاد را بدانید و قدر این خدمت را بدانید. براى کم کسى این‌طور مطلبى که براى شهید گفته شده است براى کم کسى هست. آنها را قرین انبیاء قرار داده‌ اند. خدمت شما به آنها خدمت به نبى‌اکرم است. خدمت به انبیاست. بدانید که شما در راه شهید دارید خدمت می کنید و بنیاد شما بنیاد شهید است، و شهید افضل است.

 

امام خمینی(ره) همانگونه که رهبر کبیر انقلاب و امام امت فرموده اند خدمت به شهداء از افضل افاضات است و خدمت در مجموعه بنیاد شهید و امور ایثارگران باعث افتخار تمام خدمتگذاران به خانواده های این عزیزان است.

 

22 اسفند سالروز تاسیس نهاد انقلابی بنیاد شهید و امورایثارگران و همچنین گرامیداشت مقام شهداء نامگذاری شده تا یادآور جانفشانی ها و از خود گذشتگی کسانی باشد که رفتند تا ما بمانیم. حرکت رو به جلوی انقلاب شکوهمند اسلامی و پیشرفت ها و دستاوردهای آن در عرصه های مختلف مرهون خون های پاک و مطهر شهدای گرانقدر است؛ شهدایی که با خون خویش عزت و آزادی و استقلال را به ما هدیه کردند.

 

خدمت به خانواده‌های شهدا و ایثارگران از بالاترین خدمات است و نزد خداوند متعال قرب و ارزش بسیار بالایی دارد. قطعا به فرموده امام راحل خانواده شهدا چراغ این ملتند ، خانواده هایی که با وجود تمام سختی ها ، مشکلات، با صبر و بردباری چراغ معرفت و آبروی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را روشن و جاودانه نمودند.

 

صندوق قرض الحسنه شاهد به عنوان یکی از نهاد های خدمتگزار به خانواده های معظم شاهد و ایثارگر تمام توان خود را بکار گرفته تا بتواند گوشه ای از زحمات این عزیزان را جبران نماید. اینجانب بدینوسیله به نمایندگی از تمامی همکاران در صندوق قرض الحسنه شاهد بر خود لازم می دانم ضمن تبریک این روز بزرگ به خانواده های محترم شهداء و ایثارگران اعلام نمایم از هیچ کوششی برای خدمت به شما عزیزان فروگذار نخواهیم بود.

 

اسلام کریمی                  

مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد

 

   

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied