شمانیوز
شما نیوز

در راستای فعالیت در حوزه مسئولیت های اجتماعی انجام شد؛

توزیع ١٠٠٠ بسته غذایی توسط شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد

مهندس محمد مدنی فر اظهار کرد: در قالب این طرح تعداد ١٠٠٠ بسته حاوی مواد غذایی وارزاق عمومی بین خانواده‌های نیازمند شهرستان خواف توزیع شد.

توزیع ١٠٠٠ بسته غذایی توسط شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد، مهندس محمد مدنی فر، مدیرعامل شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد ضمن بیان وظایف شرکت در راستای فعالیت های سالانه در حوزه مسئولیت های اجتماعی و همزمان با ایام میلاد مولای متقیان امام علی(ع) در شهرستان خواف اظهار کرد: در قالب این طرح تعداد ١٠٠٠ بسته حاوی مواد غذایی وارزاق عمومی  بین خانواده‌های نیازمند شهرستان خواف توزیع شد.

 

مهندس مدنی فر افزود: با توجه به روزهای پایانی سال و عدم بهره مندی اقشار بی بضاعت و کم بضاعت شهرستان خواف به منابع مالی مناسب، باهمکاری امام جمعه محترم و فرماندارمحترم شهرستان خواف اقدام به شناسایی نیازمندان و اقشار کم برخوردار شهرستان خواف نموده و با تلاش همکاران این بسته ها طی هفته جاری تهیه و بین این عزیزان توزیع گردید.

 

به گزارش روابط عمومی، شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد در طول سال و در ایام های مختلف نسبت به رفع مشکلات خانواده های نیازمند برنامه هایی را اجرا می کند که توزیع بسته های غذایی یکی از این برنامه ها است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied