شمانیوز
شما نیوز

سر خط اخبار شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی:

تامین بنزین رایگان ویژه آمبولانس‌های منطقه چالوس

تعدادی از جایگاه‌های سوخت غرب استان مازندران با دعوت شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه چالوس در جهت تامین بنزین آمبولانس‌های فعال بیمارستان‌ها و اورژانس ۱۱۵ به صورت رایگان گامی موثر و خداپسندانه در مقابله با ویروس کرونا برداشته و بیش از چهار هزار لیتر بنزین را در مرحله اول جهت مصرف در دستور کار قرار دادند.

تامین بنزین رایگان ویژه آمبولانس‌های منطقه چالوس

 

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران: تعدادی از جایگاه‌های سوخت غرب استان مازندران با دعوت شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه چالوس در جهت تامین بنزین آمبولانس‌های فعال بیمارستان‌ها و اورژانس ۱۱۵ به صورت رایگان گامی موثر و خداپسندانه در مقابله با ویروس کرونا برداشته و بیش از چهار هزار لیتر بنزین را در مرحله اول جهت مصرف در دستور کار قرار دادند.

 

توزیع صد درصدی سوخت در بستر الکترونیک در پخش منطقه زنجان

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان از توزیع صد درصدی نفت‌سفید و نفت‌گاز در بستر الکترونیک در این منطقه خبر داد.

بر پایه این گزارش، هرگونه حواله و کالابرگ مشتریان اعم از خانوارهای مصرف‌کننده نفت سفید، نفتگاز مصرفی در بخش کشاورزی، صنعت و معدن و نیز بنزین مورد استفاده در بخش‌های صنعت و معدن به طور کامل حذف و سهمیه آنها از ابتدای ماه جاری در کارت بانکی معرفی شده شارژ شد و هرگونه مراجعه حضوری به نواحی حذف شد.

 

انعقاد یک پروژه تحقیقاتی شرکت ملی پخش با پژوهشگاه صنعت نفت

 

اداره پژوهش و فناوری شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی، یک پروژه تحقیقاتی تحت عنوان "توسعه و بهره‌برداری از فناوری ANG با نانو جاذب به منظور جایگزینی با مخازن سی‌ان‌جی" با هدف اصلی پیاده‌سازی طرح ANG (Adsorbed Natural Gas) در خودرو با پژوهشگاه صنعت نفت منعقد کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied