شمانیوز
شما نیوز

نشست هم اندیشی جلسه کمیته بهداشت روان در منطقه تهران

جلسه کمیته بهداشت روان منطقه تهران با بررسی عملکرد یکساله موسسه مشاوره طرف قرارداد این مرکز برگزار شد و اعضاء کمیته بهداشت روان منطقه تهران در نشستی مشترک با موسسۀ صبح امید آریا گرد هم آمدند تا با برنامه های آتی این مجموعه برای دورۀ یکسالۀ جدید آشنا شوند .

نشست هم اندیشی جلسه کمیته بهداشت روان در منطقه تهران

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از روابط عمومی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران – منطقه تهران: در این جلسه که با حضور مدیر و اعضاء کمیته بهداشت روان و پیشگیری از آسیب های اجتماعی برگزار شد دکتر سامی و دکتر جراحی از کارشناسان موسسۀ صبح امید آریا که  سال پیش عهده دار خدمات روانشناسی و مشاورۀ شرکت بودند ، بار دیگر در جلسه ارزشیابی شرکت در سال جدید به بحث و تبادل نظر پرداختند .

خسرو ایروانی رئیس امور اداری هدف از برپایی این جلسه را بررسی عملکرد موسسۀ مذکور اعلام کرد و افزود : در این جلسه سعی شد با آنالیز گزارش مشاورین به راهکار مناسب رسیده و برنامه آینده را ترسیم کنیم.

وی با تاکید بر نقش سلامت روان در تعالی سازمانی گفت: پژوهش ها نشان می دهد کارکنانی که از خدمات سلامت روان استفاده کرده اند بهره وری سازمانی را ارتقا داده اند که این امر در شرکتهای نفتی بیش از سازمانهای دیگر به چشم می خورد.

وی ضمن ابراز خرسندی از ارزیابی عملکرد این مرکز طی سال گذشته خاطرنشان ساخت : این موسسه نظرات و پیشنهادات خود را برای برنامه های سال آتی ارائه داده و با توجه به امکانات سازمان، عملکرد مرکز در سالی که گذشت بسیار خوب بوده و امیدواریم بر اساس پیشنهادات ارائه شده در دوره آینده نیز از خدمات این مرکز بهره مند شویم.

وی یادآور شد : در این نشست ضمن آنکه راهکارهای لازم جهت ارتقای سطح استقبال کارکنان و خانواده ها از خدمات مرکز مشاوره بازبینی شد ، پیشگیری از آسیب های روانی – اجتماعی ، ارتقاء سطح بهداشت وسلامت روان کارکنان وخانواده ها، جمع آوری اطلاعات مناسب جهت تصمیم گیریها و برنامه ریزیهای آینده، توانمند سازی کارکنان در شناخت صحیح توانائیها، تحقیق مسائل ومشکلات کارکنان، ارتقاء سطح دانش و بینش روانشناختی ومشاوره با فرزندان کارکنان جهت کمک به پیشرفت تحصیلی ، بهبود روابط اجتماعی و موضوع پیشگیری از اعتیاد مورد گفتگو قرار گرفت .

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied