شمانیوز
شما نیوز

انجام عملیات بهداشتی برای مقابله با ویروس کرونا در منطقه شمال غرب

انجام عملیات ضد عفونی ، الزامات پیشگیری و اقدامات موثر برای مقابله با شیوع ویروس کرونا در کلیه اماکن ، مراکز انتقال نفت ، تاسیسات و مرکز منطقه شمالغرب در حال انجام است.

انجام عملیات بهداشتی برای مقابله با ویروس کرونا در منطقه شمال غرب

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از روابط عمومی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران منطقه شمال غرب: بهنام لازمی رئیس واحد HSE منطقه شمالغرب با اعلام این خبر گفت: در راستای مقابله با ویروس کرونا و حفظ سلامت و بهداشت کارکنان اقدامات پیشگیرانه و موثر برای مقابله با شیوع ویروس کرونا در حال انجام است.

 

وی افزود: طبق مصوبه شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی دوره های آموزشی و جلسات غیر ضروری در منطقه لغو گردیده و توزیع ماسک ، دستکش یکبار مصرف و محلول ضدعفونی بین کلیه کارکنان انجام گرفته است.

رئیس واحد HSE منطقه شمالغرب اظهارداشت: نظارت بیشتر بر فرآیند تهیه، طبخ وتوزیع مواد غذایی در آشپزخانه های مراکز انتقال نفت و آموزش به کارکنان آشپزخانه، ضدعفونی و گند زدایی مامورسراها ،خوابگاه ها و خودرو ها، اتاق های اداری و اتاق های کنترل و سرو چای با استفاده از لیوان یک بار مصرف و قند های بسته بندی شده تک نفری در بین کارکنان از برنامه های دیگر در حال انجام می باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied