شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی/

دانلود فیلم مطرب

انتظار ها به پایان رسید ، همراه شما هستیم با دانلود پر فروش ترین فیلم تاریخ سینمای ایران "مطرب". سایت سینما تی وی مفتخر است که به عنوان اولین سایت دانلود فیلم و سریال ، نسخه خانگی فیلم مطرب را منتشر می کند و در اختیار شما بینندگان عزیز قرار می هد.

دانلود فیلم مطرب

 

این روزها به دلیل شیوع بی سابقه ویروس کرونا ، فیلم های پرطرفدار فعلی سینماهای ایران اکران خود را به اتمام می رسانند تا در شبکه نمایش خانگی پخش سراسری شوند بلکه محفل خانواده های ایرانی را در این روزهای سخت ، گرم نگهدارند تا  مردم به تماشای این فیلم ها پرداخته و درخانه بمانند. سایت " سینما تی وی : مرجع دانلود فیلم و سریال ایرانی " در این روزها کسل کننده در کنار شماست با جدیدترین فیلم ها و سریال های ایرانی. در ادامه همراه ما باشید با معرفی فیلم ها و سریال ها به همراه لینک دانلود مستقیم .

 

فیلم مطرب

دانلود فیلم مطرب ؛ از فیلم های پرطرفدار امسال کشور که رکورد پرفروش ترین فیلم تاریخ سینمای ایران را شکست و به تنهایی در صدر جدول پرفروش ترین ها قرار گرفت یکی از فیلم هایی است که قبل از رسید سال جدید به پایان اکران خود رسید و به تازگی در شبکه نمایش خانگی منتشر شد.

نویسنده و تهیه کننده فیلم مطرب مصطفی کیایی است که این مسئله نشانگر توانایی این فرد در کارگردانی، نویسندگی و تهیه کنندگی اش می باشد. فیلم سینمایی مطرب بیشترین فروش را در سینمای ایران داشته است، چرا که بازدید کنندگان این فیلم در سینما هر روزه چندین هزار نفر بودند.

یکی از مهمترین ویژگی هایی که در فیلم مطرب وجود دارد این است که محصول مشترک کشور ایران و ترکیه است، این فیلم در کشور ترکیه و شهر استانبول فیلمبرداری شده است و به همین دلیل هزینه زیادی را برای تولید این فیلم پرداخت کرده اند و بدون شک هر فیلمی که هزینه زیادی برای تولید آن شود ارزش تماشا دارد. جدا از این مسئله باید بدانید بازی بازیگرانی که در فیلم مطرب بازی کرده اند تاثیر بسیاری در فروش این فیلم داشته است از جمله الناز شاکردوست ، پرویز پرستویی و عایشه گل جوشکن (بازیگر خانم ترکیه ای). عوامل پشت صحنه سریال هم گناه عبارتند از:

 

تدوین: نیما جعفری جوزانی

مدیر فیلمبرداری: حسین جلیلی

طراحی صحنه و لباس: مهدی موسوی

چهره‌پرداز: عباس عباسی

صدابردار: امیر نوبخت

مدیر تولید: سجاد رحیمی

مدیر تدارکات: محمد ابراهیمی

موسیقی: آرمان موسی‌پور

 

دانلود فیلم مطرب با کیفیت عالی

 

طذب

 

همچنین برای دانلود رایگان و کامل فیلم های ایرانی با لینک مستقیم (بدون سانسور و حذفیات) میتونید به لینک روبرو مراجعه کنید :  دانلود رایگان فیلم ایرانی

 

 

سریال هم گناه

نام اولین سریال برادران کیایی در شبکه نمایش خانگی می باشد که با حضور بازیگران بزرگ و مشهوری همچون : هدیه تهرانی ، پرویز پرستویی ، مهتاب کرامتی ، محسن کیایی و رویا تیموریان توانسته است به خوبی جای خالی سریال مانکن را برای مخاطبان پر کند. عوامل پشت صحنه سریال هم گناه عبارتند از:

 

نویسندگان: محسن کیایی و علی کوچکی

فیلمبردار: حسین جلیلی

مدیر تولید: سجاد رحیمی

موسیقی: آرمان موسی پور

صدا بردار: امین میرشکاری

طراح صحنه: مهدی

عکاس: میلادکیایی

مدیر تدارکات: محمد ابراهیمی

دستیار کارگردان: امید جزینی

 

از چند قسمت منتشر شده ابتدایی این سریال استقبال خوبی شده است. پیش بینی می شود سریال هم گناه یکی از پر مخاطب ترین سریال های شبکه نمایش خانگی شود.

 

دانلود سریال هم گناه

 

یر

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۹ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • زینب

    واای مطرب منتشر شدددده

  • ناشناس

    سلام، سریال هم گناه چند قسمتیه ؟