شمانیوز
شما نیوز

در آستانه عید نوروز؛

اهدا بسته های معیشتی به خانواده ها‌ی تحت پوشش کمیته امداد امام(ره) در بندرماهشهر و بندرامام

آتش زمزم مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی در این رابطه اظهار کرد: در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی و با تامین هزینه از سوی شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی منطقه، ٥٠٠٠ بسته حمایتی شامل اقلام اصلی خوراکی از جمله برنج ، روغن ، قند و شکر ، چای ، رب ، آبلیمو ، حبوبات و ... و مواد شوینده به ارزش تقریبی هر بسته ٥٠٠ هزار تومان بین خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) بندرماهشهر و بندرامام(ره) ، بهزیستی و خانواده های زندانیان توزیع گردید.

اهدا بسته های معیشتی به خانواده ها‌ی تحت پوشش کمیته امداد امام(ره) در بندرماهشهر و بندرامام

به گزارش شمانیوز به نقل از پترونیوز، آتش زمزم مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی در این رابطه اظهار کرد: در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی و با تامین هزینه از سوی شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی منطقه، ٥٠٠٠ بسته حمایتی شامل اقلام اصلی خوراکی از جمله برنج ، روغن ، قند و شکر ، چای ، رب ، آبلیمو ، حبوبات و ... و مواد شوینده به ارزش تقریبی هر بسته ٥٠٠ هزار تومان بین خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) بندرماهشهر و بندرامام(ره) ، بهزیستی و خانواده های زندانیان توزیع گردید.

 

مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی با بیان اینکه این اقدام با هماهنگی فرمانداری و کمیته امداد امام خمینی(ره) این دو شهر صورت گرفته است، گفت: شرکت های پتروشیمی منطقه در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی خود و جلب رضایتمندی جامعه پیرامونی، پیش از این نیز در مقاطع مختف بامجموعه های حمایتی مانند بهزیستی، انجمن حمایت از زندانیان و ... همکاری هایی را صورت داده اند و همچنان خود را مکلف می دانند که در کنار انجام امور زیرساختی و ماندگار برای عموم مردم منطقه، رسیدگی به خانواده های کم بضاعت را دستور کار خود قرار دهد.

 

 

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied