شمانیوز
شما نیوز

بسیج شهید تندگویان در خط مقدم مقابله با کرونا:

ضدعفونی 20جایگاه سوخت و 20 منطقه کم برخوردار شهری و روستایی

حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان (وزارت نفت-جنوب) و پایگاه‌های تابعه با تشکیل گروه‌های جهادی مجهز به تجهیزات ضدعفونی در خط مقدم مقابله با ویروس کرونا قرار دارد.

ضدعفونی 20جایگاه سوخت و 20 منطقه کم برخوردار شهری و روستایی

 

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفتخیزجنوب: سرهنگ عباس ممبینی با اشاره به تشکیل گروه های جهادی ویژه مبارزه با ویروس کرونا در صنعت نفت گفت: از ابتدای شیوع بیماری کویید19 حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان با تجمیع امکانات پایگاه‌های تابعه برنامه‌ منسجم و مستمر مقابله با شیوع کرونا را در دستور کار قرار داده است.

وی خاطرنشان ساخت: یکی از اقدامات این حوزه در روزهای اخیر تشکیل تیم‌های خودرویی مجهز چهارنفره و گندزدایی و ضدعفونی 20منطقه کم برخوردار مانند حصیرآباد، منبع آب، کمپانی، یوسفی، علی آباد بروال، کارون، طالقانی و مناطق روستایی واقع در کوت عبداله، باوی، غیزانیه، مشرحات، رامهرمز و رامشیربوده است.

فرمانده بسیج حوزه مقاومت شهید تندگویان به ضدعفونی کردن مکان‌های پرخطر اهواز اشاره کرد و افزود: افزون بر این محلات، ضدعفونی20 جایگاه سوخت کلانشهر اهواز به همت بسیجیان این حوزه با استفاده از یک اکیپ خودرویی مجهز به سیستم افشانه انجام می‌شود که این اقدام با استقبال جایگاه داران و تقدیر و تشکر مردم و مراجعین همراه بوده است.

سرهنگ عباس ممبینی از راه اندازی یک گروه جهادی مبارزه با کرونا با عنوان "شفا" نیز خبر داد و افزود: این گروه جهادی با انجام خدمات آموزشی و توجیهی به عنوان یکی از اولویت های ابلاغی از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا درحال فعالیت مستمر است.

وی به تهیه و توزیع رایگان بسته های بهداشتی مانند دستکش یک‌بارمصرف و مواد ضدعفونی الکل در مناطق محروم اشاره کرد و افزود: علاوه بر این اقدام بیش از 1000 لیتر آب ژاول از طریق بسیج غیزانیه، سپاه ناحیه رامشیر و رامهرمز در اختیار اهالی قرار گرفت توزیع شد که این اقدام به صورت روزانه ادامه خواهد شد.

وی افزود: 11 هزار لیتر مواد ضدعفونی جهت گندزدایی و ضدعفونی معابر، توزیع 12 هزار دستکش یک بار مصرف در جایگاههای سوخت و مناطق کم برخوردار کلان شهر اهواز و توزیع 2500 بسته بهداشتی در مناطق محروم، منازل مسکونی، ناحیه صنعتی کارون و کوی نفت از دیگر اقدامات حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان محسوب می شود.

 

1__MG_2160

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied