شمانیوز
شما نیوز

امضا تفاهم‌نامه همکاری شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی و بانک تجارت

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران از امضای تفاهم‌نامه همکاری بین شرکت ملی پخش و بانک تجارت پیرامون تبدیل خودروهای بنزینی ناوگان حمل‌ونقل عمومی شهری به دوگانه‌سوز خبر داد.

امضا تفاهم‌نامه همکاری شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی و بانک تجارت

 

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران: کرامت ویس‌کرمی دیروز (شنبه، ۲۴ اسفندماه) در  آیین امضای این تفاهم‌نامه ضمن تشکر از همکاری بانک تجارت با حوزه مالی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در تمامی نقاط کشور گفت: به‌منظور دوگانه‌سوز کردن تعداد یک میلیون و ۴۶۴ هزار خودرو بنزینی ناوگان حمل‌ونقل عمومی شهری اعم از وانت، ون و تاکسی بر مبنای مصوبه شورای اقتصاد کشور، تفاهم‌نامه‌ای بین شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران و بانک تجارت امضا شد.  

وی افزود: با اجرای کامل طرح فوق، حداقل صرفه‌جویی در مصرف بنزین، روزانه تا میزان ۱۱ میلیون لیتر پیش‌بینی می‌شود.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی یادآور شد: تفاهم‌نامه دیگری هم پیش از این با بانک تجارت پیرامون نوسازی نفتکش‌های جاده‌پیما داشتیم که بنا بود برای تعداد ۶ هزار دستگاه نفتکش جاده‌پیما، نوسازی انجام شود.

وی با بیان اینکه خوشبختانه استقبال خوبی از این طرح شده، اظهار امیدواری کرد: بحث نوسازی هم که ضریب ایمنی حمل‌ونقل فرآورده‌های نفتی را در جاده‌های کشور و در کل مسیرهای مواصلاتی بالا می‌برد، طبق برنامه انجام شود.

مدیرعامل بانک تجارت نیز گفت: امیدواریم بتوانیم رضایت مجموعه‌ شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی و نیز افراد معرفی‌شده به بانک به‌عنوان تسهیلات‌گیرنده را جلب کنیم و این تفاهم‌نامه زمینه‌ای برای همکاری‌های بیشتر بانک تجارت با شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران باشد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied