شمانیوز
شما نیوز

رشد ۳۰ درصدی تولید سالیانه واحد احیاء مستقیم شرکت فولاد سفیددشت

با همت و تلاش شبانه روزی همکاران سختکوش شرکت فولاد سفیددشت و شرکتهای پیمانکار در سالی که به نام رونق تولید نامگذاری گردید، میزان تولید آهن اسفنجی در واحد احیاء مستقیم این شرکت، از رقم ۷۰۰هرار تن عبور کرد.

  رشد ۳۰ درصدی تولید سالیانه واحد احیاء مستقیم شرکت فولاد سفیددشت

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد سفیددشت، مدیر عامل شرکت شرکت فولاد سفیددشت چهارمحال و بختیاری ضمن ابراز خرسندی از  این موفقیت، تحقق با رشد ۳۰درصدی نسبت به سال قبل را اعلام نمود.

 

مهندس ارباب­زاده افزود: به رغم وجود موانع جدی در سال۹۸، از جمله کمبود گندله و به ویژه محدودیت مصرف گاز طبیعی در فصل زمستان، تولید سالیانه فوق، نشان از حمایت سهامداران و عزم راسخ همکاران بزرگترین واحد صنعتی استان در مسیر پیشرفت و تعالی خود دارد.

 

محمود ارباب­زاده با اشاره به رسالت فولاد سفیددشت مبنی بر تولید ایمن و توسعه پایدار یادآور شد:  در سال ۹۸ فعالیت های موثری در زمینه حفاظت محیط زیست صورت گرفت که از مهمترین آنها میتوان راه­اندازی واحد تصفیه خانه پساب از طرحهای دانش بنیان، به روش اولترافیلتراسیون با ظرفیت تصفیه ۱۲۰ مترمکعب­برساعت را نام برد.

 

مدیر عامل فولاد سفیددشت در پایان ضمن ابراز نگرانی از مشکلات به وجود آمده در کشور در پی شیوع ویروس کرونا و با توجه به اهمیت موضوع، با تشکیل ستاد بحران در سطح شرکت، اقدامات همه جانبه ای را در راستای پیشگیری از شیوع این بیماری را در تمام واحدهای شرکت و پیمانکاران مربوطه به صورت ۲۴ ساعته صورت داده اند که از واحد های مختلف این مجموعه، به ویژه واحد HSE  جهت نظارت و کنترل اجرای صحیح و به موقع مصوبات کمیته بحران شرکت در زمینه کاهش اثرات این ویروس تقدیر نمودند.

 

ایشان آرزو نمودند در سایه الطاف خداوند بزرگ و رعایت اصول بهداشتی و ایمنی کارسال ۱۳۹۹ سالی پر از سلامتی و موفقیت روزافزون برای تمام همکاران و خانواده های عزیزشان باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied