شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی/

نکاتی برای طراحی یک آژانس هواپیمایی حرفه ای

زندگی مدرن در کنار مزایای بی شمارش، معایبی نیز دارد. از جمله معایب آن می توان به شلوغی همیشگی خیابان ها، ازدحام، کمبود وقت و خیلی موارد دیگر اشاره کرد. از سوی دیگر، فناوری های روز و امکان استفاده از اینترنت، کار ها را کمی آسان کرده است و لازم نیست برای هر کاری، از خانه یا محل کار خود بیرون برویم.

 

طراحی سایت آژانس مسافرتی

 

زندگی مدرن در کنار مزایای بی شمارش، معایبی نیز دارد. از جمله معایب آن می توان به شلوغی همیشگی خیابان ها، ازدحام، کمبود وقت و خیلی موارد دیگر اشاره کرد. از سوی دیگر، فناوری های روز و امکان استفاده از اینترنت، کار ها را کمی آسان کرده است و لازم نیست برای هر کاری، از خانه یا محل کار خود بیرون برویم. یکی از این کارها، مراجعه حضوری به آژانس های هواپیمایی است. با رایج شدن طراحی سایت آژانس هواپیمایی، دیگر می توان در هر زمان و مکانی از خدمات آژانس ها، بهره برد.

 

طراحی سایت های آژانس مسافرتی، به تبحر و دانش تخصصی بالایی نیاز دارد. کلید موفقیت در طراحی وب سایت ها و به خصوص سایت آژانس مسافرتی، برقراری تعادل بین طراحی و عملکرد است. استراتژی وب، محیط کاربر پسند، UI یا همان ظاهر وب سایت، همگی در جایگاه خود بسیار با اهمیت هستند. اگر هرکدام از این موارد در طراحی سایت های آژانس های هواپیمایی شما رعایت نشود، کاربران را به مرور از دست می دهند.

 

n

 

برای داشتن یک سایت آژانس هواپیمایی حرفه ای چه کار کنیم؟

 

همانطور که گفته شد، یکی از موارد مهم در جذب کاربران، محیط کاربر پسند یا یوزر فرندلی است. برای دست یابی به این موضوع، انتخاب طرح و رنگ در طراحی سایت از اهمیت بالایی برخوردار است. همچنین طراحی واکنش گر نیز در افزایش بازدید از سایت تان تاثیر بالایی دارد. از خود می پرسید طراحی واکنش گر دیگر چیست؟ با ما همراه باشید تا جواب این سوال را بدهیم.

 

حتما برای شما هم پیش آمده که با موبایلتان سایتی را باز کرده و نصف آن نمایش داده شده و نصف دیگر اصلا دیده نمی شود. گاهی نیز بعضی سایت ها در نمایشگر موبایل، مثل پی سی عمل کرده و در نتیجه نوشته ها ریز است و مجبور به بزرگنمایی هستیم. این موارد اصلا برای کاربران، جالب نیست. لازم است سایت خود را به گونه ای طراحی کنید که در همه دستگاه های الکترونیکی از جمله تبلت و موبایل، به راحتی به نمایش درآید. این همان محیط واکنش گر است.

 

طراحی سایت فروش بلیط

 

از کاربردهای بی پایان اینترنت، می توان به امکان خرید و فروش آنلاین بلیط های مختلف و به خصوص بلیط هواپیما اشاره کرد. چراکه با طراحی سایت فروش بلیط هواپیما، کار برای مسافران آسان تر از پیش است. در این میان، فروشندگان بلیط ها در طراحی سایت فروش بلیط، باید روی چه مواردی تمرکز کنند؟ اولین مورد، طراحی حرفه ای و پشتیبانی ۲۴ ساعته است که نیاز به توضیح زیادی ندارد.

 

می خواهیم از نکات تخصصی این حوزه شغلی و مواردی که در طراحی سایت اهمیت بسیاری دارند، بگوییم. در یک سایت فروش بلیط هواپیما، برای قرار دادن بلیط از ایرلاین های مختلف، به کد هایی نیاز است که در هنگام برنامه نوسی سایت و گرفتن اشتراک وب سرویس، با آن ها مواجه می شوید. وب سرویس ها در مجموع شامل وب سرویس های داخلی و وب سرویس های خارجی می شوند که علارقم شباهت هایشان، تفاوت هایی نیز دارند.

 

;

 

وب سرویس های داخلی در سایت های فروش بلیط هواپیما

 

از آنجا که روزانه پرواز های داخلی بسیاری به مقصد های مختلف انجام می شود، فروش این بلیط ها نیز درآمد فوق العاده ای را برای شما به دنبال دارد. همچنین وب سرویس پرواز های چارتری نیز به واسطه پرواز های چارتر، مسافران بسیاری دارد. وب سرویس های داخلی به ۳ بخش مجزا تقسیم می شوند. ماهان، گابریل و نیرا، وب سرویس های داخلی در حوزه ایر لاین های مختلف هستند.

 

در سال های پیش، همه شرکت های خطوط هوایی از وب سرویس گابریل استفاده می کردند اما اکنون تنها یک شرکت که پرواز های بسیاری نیز دارد از آن استفاده می کند. داشتن این وب سرویس، به افزایش میزان فروشتان کمک شایانی می کند. نیرا نیز در حال حاضر با ۸ ایر لاین همکاری می کند. گرفتن اشتراک این وب سرویس، به مراتب از گابریل و ماهان راحت تر بوده و کمیسیون بالایی هم برای طرف های فروشنده در نظر گرفته شده است.

 

سیستم رزرواسیون

 

حتما اسم سیستم رزرواسیون قبلا به گوش تان خورده است. اما واقعا سیستم رزرواسیون چیست و چرا این روز ها محبوب و همه گیر شده است؟ به زبان ساده، سیستم رزرویشن یا رزرواسیون، شبیه به موتور های جستجوگری است که روزانه بار ها و بار ها مورد استفاده قرار می دهیم. در این مطلب می خواهیم چنین کاربردی را در روند رزرو هتل، توضیح دهیم. هتل ها و سایت های رزرو اقامتگاه از این سیستم برای اینکه مسافران رزرو آنلاین و امنی را تجربه کنند، استفاده می نمایند.

 

از مزیت های این سیستم می توان به همگام شدن هتل ها با سایت های رزرواسیون و همچنین شبکه های اجتماعی، اشاره کرد. در ادامه روند عملکرد این سیستم و دلیل محبوبیت آن نزد هتل داران و گردشگران را واضح تر توضیح می دهیم. از مهمترین ویژگی این سیستم ها می توان به انعطاف و سرعت بالا، صرفه جویی مالی و زمانی، طراحی کاربر محور، امکان رزرو آسان، درگاه پرداخت یکپارچه، پشتیبانی از سایت های چند زبانه و همچنین هماهنگی با نقشه های آنلاین اشاره کرد.

 

[p

 

سیستم های رزرواسیون چگونه کار می کنند؟

 

در قدم اول، هتل دارن تمام اطلاعات پایه در خصوص اقامتگاه خود را در سیستم وارد می کنند. این موارد شامل قیمت، تعداد، خدمات و موجودی اتاق ها، بهترین رزرو های هتل، امکانات رفاهی هتل، نام و نشانی و عکس های هتل می شود. در مرحله بعد که نوبت رزرو اتاق ها توسط مسافرین است، با توجه به اطلاعات موجود در سیستم، به راحتی می توانند در تاریخ مد نظر شان، رزرو را انجام دهند.

 

از مزایای این سیستم ها برای هتل داران، امکان مدیریت ساده تر مجموعه شان است. با استفاده از سیستم رزرویشن، وضعیت اشغال، رزرو یا خالی بودن اتاق ها به طور خودکار و ۲۴ ساعته آپدیت می شود و نیاز به بررسی روزانه اتاق ها نیست. این موضوع احتمال رزرو دادن بیش از حد اتاق ها را از بین می رود. همچنین پس از پایان اقامت مسافران، از آن ها نظرسنجی کرده و در بعضی موارد، کد تخفیف رزرو همان هتل را به مسافران اهدا می کند. طراحی تمام سایت ها و نرم افزار ها، احتیاج به تخصص بالایی دارد. اگر این کار را به افراد آماتور بسپارید، برای شما نتیجه ای جز شکست و از دست دادن سرمایه و کاربران نخواهد داشت. سیتی نت در آموزش و گزینش کارشناسان خود، حساسیت بالایی به خرج داده و می توانید با خیالی راحت از خدمات ایشان استفاده نمایید.

برگرفته از وب سایت گروه سیتی نت به آدرس اینترنتی https://citynet.ir/

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied