شمانیوز
شما نیوز

مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان:

اروندان لجستیک و ملزومات بهداشتی مجاوران تاسیسات نفتی را تامین می کند

مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت نفت و گاز اروندان از همکاری با فرمانداری ها و کمیته های سلامت شهرستان های همجوار تاسیسات نفتی به منظور تامین لجستیک و ملزومات بهداشتی و ایمنی در حد توان این شرکت خبر داد.

اروندان لجستیک و ملزومات بهداشتی مجاوران تاسیسات نفتی را تامین می کند

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان: جهانگیر پورهنگ  در مورد اقدام های پیشگیرانه و مقابله ای شرکت نفت و گاز اروندان با ویروس کرونا، گفت: برگزاری جلسه کمیته راهبردی و تخصصی سلامت، نخستین اقدامی بود که شرکت اروندان با حضور همه مسئولان و دست اندرکاران مرتبط با این موضوع انجام داد که نتیجه این نشست در قابل دستورالعمل هایی به اجرا درآمد.  

وی افزود: از جمله دستورالعمل های برگرفته از کمیته راهبردی و تخصصی سلامت، برگزاری جلسه آموزش و پرسش و پاسخ برای کارکنان متولی امور مرتبط با مدیریت بحران بود که با همکاری سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت و شبکه بهداشت و درمان خوزستان برگزار شد.

به گفته پورهنگ، پیرو نشست های برگزار شده، مقرر شد که از برگزاری جلسه های عمومی و غیر ضروری ممانعت به عمل آید و تمام کارکنانی که علائم سرما خوردگی و یا بیماری زمینه ای دارند، ترخیص شوند. در ضمن بر اساس ابلاغیه استانداری خوزستان و با توجه به تعطیلی مدارس با زنان شاغل نیز مساعدت لازم به عمل آمد و پرسنل ستادی به حداقل ممکن تقلیل داده شد.

وی به دیگر اقدام های پیشگیرانه شرکت اروندان اشاره کرد و گفت: تمام اتوبوس های سرویس کارکنان ستادی و عملیاتی و فضای اداری در ادارات و مناطق عملیاتی به صورت روزانه ضدعفونی می شود. غربالگری روزانه در ورودی ادارات و کارخانجات نیز با استفاده از تب سنج های دیجیتالی به طور مستمر انجام می شود.

پورهنگ، تهیه و توزیع محلول ضد عفونی کننده دست در ادارت و کارخانجات، توزیع ماسک های تنفسی استاندارد بین تمام نیروهای پیمانکاری و رسمی، بازرسی از مراکز طبخ غذا و آبدارخانه ها، اعلام ممنوعیت سرو غذا در ادارات ستادی و...را از دیگر اقدام های شرکت نفت و گاز اروندان برشمرد.

وی ادامه داد: همچنین با توجه به مشکلاتی که شهرستان های همجوار تاسیسات نفتی دارند، سعی کردیم در حد توان از نظر لجستیک و ملزومات بهداشتی و ایمنی با وجود همه مشکلاتی که درتامین این ملزومات در بازار وجود دارد، با فرمانداری ها و کمیته های سلامت شهرستان های همجوار تاسیسات نفتی همکاری کنیم.

پورهنگ اظهار کرد: اقدام های پیشگیرانه با کرونا به صورت مستمر و روزانه پیگیری می شود و در صورتی که ابلاغیه و یا دستورالعمل جدیدی صادر شود، همه آنها را نیز رعایت می کنیم. در مجموع شرکت نفت و گاز اروندان تمام تلاش خود را می کند تا از این بحران با کمترین ضرر و زیان و با حفظ سلامتی همه کارکنان  عبور کند. 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied