شمانیوز
شما نیوز

خدمات ویژه بانک اقتصادنوین برای ایام نوروز

بانک اقتصادنوین با مجموعه خدمات ویژه ایام نوروز، آماده خدمت‌رسانی به مشتریان ارجمند است.

خدمات ویژه بانک اقتصادنوین برای ایام نوروز

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی بانک اقتصادنوین؛ با توجه به تعطیلی شعب بانک‌ها در تعطیلات نوروزی و لزوم کاهش ترددهای غیرضروری به دلیل شیوع ویروس کرونا، مشتریان بانک اقتصادنوین می‌توانند با استفاده از خدمات الکترونیکی این بانک مانند اینترنت‌بانک، اینترنت‌بانک همراه، اپلیکیشن‌های همراه‌نوین و رمز‌ساز ارس و ... بسیاری از فعالیت‌های مورد درخواست خود را بدون نیاز به حضور در شعبه دریافت کنند.

همچنین به منظور خدمت‌رسانی هر چه بهتر، شعب منتخب این بانک در تهران و سایر شهرستان‌ها در روزهای دوم، سوم و چهارم فروردین 1399 به صورت کشیک مفتوح بوده و آماده ارایه خدمت به مشتریان گرامی هستند.


از دیگر خدمات ویژه این ایام کارت‌های هدیه بانک اقتصادنوین با طرح‌های نوروزی و نیز طرح‌های دلخواه است که تنوع انتخاب هدیه را برای گیرنده کارت ایجاد می‌کند. مشتریان ارجمند می‌توانند با مراجعه سایت می کارت به آدرس micard.enbank.ir به صورت آنلاین کارت هدیه مورد نظر خود را سفارش دهند و در محل مورد نظر دریافت کنند.


علاوه بر خدمات یادشده، کارشناسان مرکز ارتباط با مشتریان بانک اقتصادنوین به شماره 48031000-021 در تمام ایام نوروزی و به‌صورت 24 ساعته آماده پاسخ‌گویی به پرسش‌ها و ابهامات مشتریان ارجمند هستند.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied