شمانیوز
شما نیوز

مراسم تکریم و معارفه مدیرکل حراست بانک دی برگزار شد

مراسم تکریم و معارفه مدیرکل حراست بانک دی با حضور مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره و جمعی از مدیران ارشد بانک برگزار شد.

مراسم تکریم و معارفه مدیرکل حراست بانک دی برگزار شد

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی بانک دی، دکتر برات کریمی در این مراسم ضمن قدردانی از تلاش ها و خدمات ارزنده جمشید بهمن با صدور حکمی، یحیی حبیبی را به سمت مدیرکل حراست بانک دی منصوب کرد.


بر اساس این گزارش، کریمی در این نشست اصلاح ساختار مالی را یکی از مهم ترین اولویت های بانک دانست و افزود: فروش اموال مازاد به صورت جدی در دستور کار هیات مدیره بانک قرار دارد و در این راستا جلسات متعددی برای فروش نیروگاه دماوند و سایر دارایی های بانک با خریداران واجد شرایط داشته ایم و امیدواریم با رعایت حفظ منافع سهامداران در آینده ای نزدیک به نتایج مطلوبی دست یابیم.


مدیرعامل بانک دی، با بیان این که صورت های مالی این بانک یکی از شفاف ترین صورت های مالی نظام بانکی کشور است گفت: باید تمام تلاش خود را در راستای بهبود و ارتقای وضعیت صورت های مالی بانک به کار ببندیم و بی شک با وجود نیروهای جوان، متخصص و ساعی بانک این هدف دست یافتنی است.


کریمی، توسعه سبد محصولات، کاهش معوقات، افزایش منابع ارزان قیمت به ویژه سپرده‌های جاری ، کاهش بهای تمام شده پول و هزینه های عملیاتی و حرکت به سوی دستیابی به سود عملیاتی در بانک را ازجمله اقدامات موثر صورت گرفته در بانک طی 2 ماه گذشته برشمرد و گفت: این اقدامات نشان از اهتمام جدی هیات مدیره و همکاران بانک برای بهبود شرایط و دستیابی به سود با کیفیت و پایدار دارد که باید با استمرار این اقدامات، فاصله رسیدن به اهداف را کوتاه تر کرده و زمینه جلب رضایت حداکثری سهامداران را فراهم آوریم.


مدیرعامل بانک دی در این جلسه ضمن تقدیر از خدمات ارزشمند جمشید بهمن طی مدت تصدی این مسئولیت، از فرصت ایجاد شده برای همکاری با یحیی حبیبی ابراز خرسندی کرد و گفت: حبیبی طی سی سال خدمت در نظام بانکی سوابق ارزشمندی از جمله مدیر حراست بانک ملی ایران ، مدیریت شعب استان های مختلف و مدیریت امور شعب تهران بانک ملی ایران را در کارنامه کاری خود دارد و امیدوارم با حضور ایشان اقدامات ارزشمندی که در اداره کل حراست انجام شده است با قوت بیشتری تداوم یابد.


  در این ادامه این مراسم، جمشید بهمن ضمن ارائه گزارشی از وضعیت ساختار سازمانی و نیروی انسانی اداره کل حراست، به تشریح  اقدامات انجام شده طی مدت زمان تصدی مسئولیتش پرداخت.


حبیبی نیز با قدردانی از حسن اعتماد مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره، فرصت همکاری با بانک دی را مغتنم دانست و گفت: امیدوارم با اقدامات و تحولاتی که در این حوزه ایجاد می کنم بتوانم پاسخگوی این اعتماد باشم و گامموثری در مسیر تحقق اهداف بانک ارزش آفرین دی بردارم.


همچنین در این مراسم مدیرعامل بانک دی از خدمات صادقانه و ارزشمند احمد حشمی پور مدیر کل حوزه مدیریت،  آذر محصصی مدیر کل طرح و توسعه و بازاریابی و ناصر شریعتی مدیر کل امور شعب بانک قدردانی کرد.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • مهدی

    خدا لعنت کنه شمارو انشالله نه در این دنیا و نه در آخرت روی آرامش رو نبینید
    به خدا واگذارتون کردم