شمانیوز
شما نیوز

پیام معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش به مناسبت فرارسیدن سال 1399

معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی در پیامی سال 1399 را سالی خوش، سرشار از محبت الهی و دوری از نابسامانی ها و بلایا برای تمام هم میهنان آرزو کرد.

پیام معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش به مناسبت فرارسیدن سال 1399

 

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی: متن پیام به شرح زیر است:

 

                                                                    یا مقلب القلوب و الابصار

                                  همکاران ارجمندم در شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران

با سلام:

سال 1398 در حالی واپسین روزهای خود را سپری می‌کند که شرکت ملی پالایش و پخش در سایه توجهات الهی و با همت کارکنانی سخت کوش و با اراده، تمام الزامات برنامه و وظائف محوله را در عرصه‌های تولید، انتقال، ذخیره‌سازی و توزیع انواع فرآورده‌های نفتی مورد نیاز بخش‌های مختلف صنعت، حمل و نقل و ... را به نیکی به سرانجام رسانده است. افزایش ظرفیت پالایشی نفت خام و میعانات گازی کشور به 2 میلیون و 300 هزار بشکه در روز، افزایش ظرفیت تولید بنزین تا سقف 115 میلیون لیتر در روز که حدود 91 میلیون لیتر از آن با استانداردهای زیست محیطی یورو4  تولید می شود و  افزایش ظرفیت تولید نفت‌گاز تا 125 میلیون لیتر  در روز که از این میزان در حدود 50 میلیون لیتر مطابق استاندارد یورو 4 تولید می گردد و همچنین افزایش 750 هزار بشکه ای ظرفیت انتقال فرآورده در کشور از جمله دستاوردهایی است که طی سال 1398 با همت کارکنان زحمتکش شرکت محقق گردید.

کارکنان پرتلاش این شرکت همواره در شرایط گوناگون اجتماعی، اقتصادی و سیاسی و بویژه در بحران‌های مختلف طبیعی و انسانی وظیفه و نقش تاریخی خود را به بهترین شکل ممکن به انجام رسانده‌اند. تلاش شبانه روزی و خستگی ناپذیر شما عزیزان در سوخت رسانی به مردم در  شرایط ناگوار  از جمله در جریان سیل فروردین و اردیبهشت ماه سال 98، زمین لرزه غرب کشور، سیل سیستان و هرمزگان و ... یقیناً در حافظه مردمان قدرشناس این مرز و بوم به یادگار خواهد ماند. امروز نیز که هم میهنان و کشور عزیزمان با وجود مهمان ناخوانده کرونا شرایط ناخوشایندی را تجربه می‌کنند، صنعت مردان پالایش و پخش با تلاش شبانه روزی در کنار مردم عزیز صفحه‌ی جدیدی از همدلی و همکاری گروهی را به کتاب افتخارات خود می‌افزایند تا با یاری خداوند منان با عمل به وظایف فردی و اجتماعی، سال جدید را در بستری از طراوات طبیعت با روزها و ساعاتی مشحون از تحول و دگرگونی مثبت در تمام زمینه‌ها در زندگی شخصی و محیط کار آغاز کنیم.

چنانکه بهار طبیعت با درخواست تحول در احوال همه‌ی ما آغاز می‌شود و از آنجا که نوروز در پس طبیعت مرده، نویدبخش تولدی سبز و تازه، رستاخیز طبیعت نام گرفته است از خداوند منان تقاضا داریم به برکت آغاز فصل تحول، کشور عزیزمان ایران و هم‌میهنان مهربانمان را در آغوش لطف و رحمت خود از تمام نابسامانی‌ها و بلایا دور سازد تا سال 1399 را با دل هایی خوش و سرشار از محبت الهی در کنار یکدیگر آغاز کنیم.

 

19904_orig - Copy - Copy - Copy

                                                                                                    

                                                                                                 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied