شمانیوز
شما نیوز

مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد فرارسیدن سال نو را تبریک گفت

دکتر اسلام کریمی مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد با صدور پیامی، فرارسیدن سال ۱۳۹۹ شمسی را به اعضا و کارکنان این صندوق تبریک گفت.

مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد فرارسیدن سال نو را تبریک گفت

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی صندوق قرض الحسنه شاهد، در متن پیام دکتر اسلام کریمی آمده است:

 

بسمه تعالی

 

یا مقلب القلوب والابصار یا مدبر اللیل والنهار یامحول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال

 

شروع سال ۱۳۹۹ و طلیعه بهار، آغاز فصل شکفتن و رویش را به پرسنل خدوم و زحمتکش صندوق قرض الحسنه شاهد در کلیه سطوح اداری تبریک و تهنیت عرض کرده و از خداوند منّان می خواهم که در فرآیند این دگرگونی و تطور ، حال درونی ، معرفت و منش های اخلاقی همه ما را به سمت بهتر شدن پیش ببرد.

 

بهار ۹۹ و سال نو در حالی فرا می رسد که شرایط خاصی بر کشور و مردم عزیزمان حکمفرماست و ایران عزیز در حال مقابله با بیماری همه گیری است که تنها با همدلی و همراهی میتوانیم به سر منزل سلامت و خوشنودی برسیم. همانطور که مستحضرید شرایط عادی بر کشور حاکم نیست و در مقابله با شیوع اپیدمی تنها راه حل در خانه ماندن و رعایت موازین بهداشتی فردی و خانوادگی است.

 

صندوق قرض الحسنه شاهد نیز در این راستا تمهیداتی را از هفته ها قبل شروع کرده است ، بطوریکه افزایش فعالیت در فضای مجازی با ایجاد و افزایش کانال و گروه و صفحه اینستاگرام با هدف تولید محتوا های هدفمند برای بالا بردن نشاط و سرگرمی خانواده محترم کارکنان صندوق در این راستا ارزیابی می شود.

 

دگرگونی در ذهن، طرز فکر و نگرش مدیران و کارکنان نسبت به فرآیندها ، پردازش ها و بهینه کردن ساختار ها و در نتیجه سازماندهی نتیجه بخش سازمان صندوق شاهد از جمله اهدافی بود که در طول سال ۹۸ شروع و با متمرکز نمودن بر روی آموزش در ابعاد مختلف جنبه عینی پیدا کرد که به حول و قوه الهی در سال جدید نیز ادامه خواهد یافت.

 

درصد هستیم در سال جدید با همکاری پرسنل خدوم صندوق قرض الحسنه شاهد با انجام تحولات و دگرگونی های ساختاری و فرآیندی، فعال و موثرتراز گذشته ظاهر شده و با شناخت الگوهای برتر در دانش مدیریت، مدیران و همچنین همکاران خدوم صندوق قرض الحسنه شاهد را پرتوان تر از گذشته کرده و با توانمند نمودن سرمایه های انسانی از هدر رفت نیروها و امکانات ممانعت نماییم که جابجایی های رده های مدیریتی در روزهای پایانی سال با این رویکرد انجام پذیرفت.

 

به حول و قوه الهی یکی از تحولات اساسی صندوق قرض الحسنه شاهد در سال جدید مهندسی مجدد نمودار سازمانی صندوق با هدف اعتلا و ارتقای ماموریت ها در صندوق می باشد به قسمی که لزوم تدوین فرآیندهای دقیق مدیریت سرمایه انسانی با بازتعریف پست های سازمانی امری اجتناب ناپذیر است.

 

امیدوارم با توجه به اهداف مورد اشاره و ایجاد افق های جدید در زمینه ی فعالیت های مالی با هدف توسعه ی صندوق قرض الحسنه شاهد گام های هوشمندانه تری در سال ۹۹ باشیم.

 

در خاتمه مجددا با نهایت صمیمیت وافتخار فرا رسیدن بهار ۹۹ را به همه ی شما همکاران پر تلاش و خانواده های محترم در کلیه سطوح صندوق قرض الحسنه شاهد که صادقانه به خانواده های معظم شاهد وایثارگر خدمت می کنید شادباش عرض نموده و برایتان آرزوی سال و سالهایی سرشار از نیکویی، برکت، عزت، سعادت و سلامت در کنار خانواده هایتان دارم.

 

 

  اسلام کریمی مدیر عامل             

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied