شمانیوز
شما نیوز

مشروح اقدامات کنترلی شرکت پتروشیمی مارون در راستای مبارزه با ویروس کرونا

شرکت پتروشیمی مارون از بدو ورود ویروس کرونا در کشور عزیزمان، با تشکیل کمیته مدیریت بحران و تهیه سناریورهای مختلف، فعالیت های اجرایی خود را در سطح خانواده مارون و مسئولیت های اجتماعی شهرستان به مورد اجرا درآورد.

مشروح اقدامات کنترلی شرکت پتروشیمی مارون در راستای مبارزه با ویروس کرونا
به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی پتروشیمی مارون، شرکت پتروشیمی مارون از بدو ورود ویروس کرونا در کشور عزیزمان، با تشکیل کمیته مدیریت بحران و تهیه سناریورهای مختلف، انجام فعالیت های آموزشی از جمله تهیه بنر، برنامه های آموزش مجازی، استند ودیگر موارد لازم ، فعالیت های اجرایی خود را در سطح خانواده مارون و مسئولیت های اجتماعی شهرستان به مورد اجرا درآورد.
 
اداره HSE پتروشیمی مارون به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در مجتمع و حفظ سلامتی کارکنان اقدام به ارائه آموزش های لازم به کلیه بخش های خدماتی و همچنین آموزش های مجازی به کلیه کارکنان، بمنظور حفظ بهداشت فردی نیز اقدام به تحویل ماسک، محلول ضدعفونی و دستکش برای پرسنل و خانواده محترم آنها نموده است.
براساس این گزارش، اداره HSE شرکت علاوه بر نظارت دقیق برگندزدایی ساختمانهای اداری، بهره برداری اقدام به پایش کارکنان و برنامه های مراقبتی از کارکنانی که دارای( دیابت، فشار خون ، مشکلات قلبی ) و دیگر بیمارها می باشند نموده و این پایش بصورت مستمر در حال انجام است.
 
گفتنی است: جهت جلوگیری از ورود پرسنل بیمار به مجتمع و کاهش زنجیره انسانی، اداره حراست پتروشیمی مارون نیز با ارائه آموزش های لازم به کارکنان خود و تجهیز این اداره به دستگاه های تب سنج لیزری، اقدام به غربالگری کلیه کارکنان از بدو ورود به مجتمع و هنگام خروج می نماید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied