شمانیوز
شما نیوز

مدیرعامل فولاد سفیددشت اعلام کرد:

تولید آهن اسفنجی فولاد سفیددشت از 700 هزار تن عبور کرد

مدیرعامل فولاد سفیددشت گفت: در سالی که به نام رونق تولید نام‌گذاری گردید، میزان تولید آهن اسفنجی در واحد احیای مستقیم این شرکت، از رقم 700 هزار تن عبور کرد.

تولید آهن اسفنجی فولاد سفیددشت از 700 هزار تن عبور کرد

به گزارش شمانیوز به نقل از ایراسین، محمود ارباب زاده مدیرعامل فولاد سفیددشت با اشاره به تلاش شبانه روزی همکاران در شرکت فولاد سفیددشت گفت: در سالی که به نام رونق تولید نام‌گذاری گردید، میزان تولید آهن اسفنجی در واحد احیای مستقیم این شرکت، از رقم 700 هزار تن عبور کرد.

 

ارباب زاده در ادامه افزود: به رغم وجود موانع جدی در سال 98، از جمله کمبود گندله و به ویژه محدودیت مصرف گاز طبیعی در فصل زمستان، تولید سالیانه فوق، نشان از حمایت سهامداران و عزم راسخ همکاران بزرگ‌ترین واحد صنعتی استان در مسیر پیشرفت و تعالی خود دارد.

 

وی با اشاره به رسالت فولاد سفیددشت مبنی بر تولید ایمن و توسعه پایدار، گفت: در سال 98 فعالیت‌های موثری در زمینه حفاظت محیط زیست صورت گرفت که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان راه‌­اندازی واحد تصفیه خانه پساب از طرح‌های دانش‌بنیان، به روش اولترافیلتراسیون با ظرفیت تصفیه 120 مترمکعب­ برساعت را نام برد.

 

مدیرعامل فولاد سفیددشت ضمن ابراز نگرانی از مشکلات به وجود آمده در کشور در پی شیوع ویروس کرونا تصریح کرد: با توجه به اهمیت موضوع، با تشکیل ستاد بحران در سطح شرکت، اقدامات همه جانبه‌ای را در راستای پیشگیری از شیوع این بیماری را در تمام واحدهای شرکت و پیمانکاران مربوطه به صورت 24 ساعته صورت داده ایم که از واحدهای مختلف این مجموعه، به ویژه واحد HSE جهت نظارت و کنترل اجرای صحیح و به موقع مصوبات کمیته بحران شرکت در زمینه کاهش اثرات این ویروس تقدیر می کنیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied