شمانیوز
شما نیوز

کتاب صوتی معروفترین رمان های عاشقانه جهان

کتاب صوتی یکی از برترین روش های بالا بردن سطح مطالعه جامعه می باشد. در حال حاضر سرانه مطالعه کتاب در کشور ما به شدت کاهش یافته است و این یک زنگ خطر جدی است که کشور ما را تهدید می نماید.

کتاب صوتی معروفترین رمان های عاشقانه جهان

 

کتاب صوتی روشی برای بالا بردن مطالعه

 

گروه فرهنگی سلام صدا که سال ها در زمینه عرضه انواع کتاب صوتی فعالیت مستمر دارد و در شاخه های مختلف از جمله تاریخ، ادبیات، اندیشه و فیلم کتاب های صوتی ارزشمندی را به کاربران خود ارائه می نماید.

یکی از شاخه هایی که برای کاربران بسیار جذاب می باشد و از محبوبیت زیادی برخوردار است انواع کتاب صوتی رمان می باشد و به همین دلیل سلام صدا برای کاربران خود با گردآوری برترین شاهکارهای ادبیات ایران و جهان سعی دارد فضایی را به وجود آورد تا رضایت دوستداران این حوزه را جلب نماید.

 

ده کتاب صوتی برتر در سلام صدا

 

در ادامه این مقاله به ده رمان از برترین عاشقانه های جهان که از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار بوده و علاقمندان بسیاری در سطح جهانی دارد و به همین دلیل کتاب صوتی مربوط به آنها در وب سایت سلام صدا گنجانده شده است خواهیم پرداخت:

 

10- من پس از تو اثر جوجو مویز: این کتاب صوتی در ادامه رمان موفق همین نویسنده با عنوان "من پیش از تو" منتشر گردید که با توجه درخواست های علاقمندان، نویسنده تصمیم به نوشتن ادامه رمان من پیش از تو گرفت.

9- من پیش از تو اثر جوجو مویز: این اثر صوتی یکی از پر فروش ترین رمان های عاشقانه می باشد که به زندگی یک مرد ورزشکار می پردازد که به ورزش های خطرناک می پردازد و دچار سانحه می گردد.

8-زنبق دره اثر انوره دوبالزاک: این کتاب که اثری بی نظیر از دوبالزاک مورخ شهیر و یکی از نوابغ جامعه شناسی قرن بیستم می باشد که با توجه به جملاتی که در آن به کار رفته از ارزش و اعتبار والایی برخوردار می باشد.

7-میدل مارچ اثر جورج الیوت: کتاب صوتی میدل مارچ که به عنوان یکی از ده اثر ادبیات برتر تمامی دورا ن شناخته می شود و در آن زندگی دختری را روایت می کند که به درخواست ازدواج یک کشیش پاسخ مثبت می دهد.

 

6-آهنگ عشق یا سمفونی پاستورال اثر آندره ژید: این کتاب صوتی رمان عاشقانه بر گرفته از کتابی است که در آن به بر انگیخته شدن عشق و بروز احساسات پاک آدمی می پردازد.

 

5-دزیره اثر آن ماری سیلینکو: این رمان صوتی عاشقانه و تاریخی به زندگی دزیره کلاری که نامزد ناپلئون بناپارت می پردازد که بعدها همسر پادشاه سوئد می شود و به عنوان ملکه سوئد انتخاب می گردد.

4- لولیتا اثر ولادیمیر ناباکوف: این کتاب صوتی که به عنوان یک شاهکار ادبی شمرده می شود به زندگی یک استاد ادبیات می پردازد که از جنبه روانی دارای مشکل می باشد به طوریکه با دختر خوانده 12 ساله خود رابطه جنسی برقرار می کند.

3-غرور و تعصب اثر جین آستن: این اثر صوتی نویسنده بزرگ جین آستین روایتی بی نظیر از روابط اجتماعی میان طبقات مختلف جامعه می باشد.

2-مادام بواری نوشته گوستاو فلوبر: این شاهکار ارزشمند زندگی مادام بواری که همسر یک پزشک به نام شارل بواری می باشد را روایت می کند که به همسر خود خیانت می کند و با معشوقه اقدام به فرار می کند که در این راه موفق نبوده و دچار آسیب های روانی زیادی می شود. 

1-آناکارنینا اثر لئو تولستوی: این کتاب صوتی یکی از آثار برتر تولستوی می باشد که از نویسندگان مشهور تاریخ است. تولستوی در این رمان عاشقانه و اجتماعی به روابط اجتماعی بین طبقه اشرافی روسیه در قرن نوزدهم می پردازد. 

 

کتاب صوتی آناکارنینا

 

سز

 

رمان های جذاب عاشقانه درسایت سلام صدا  

کتابخانه صوتی سلام صدا دارای آرشیوی بسیار قدرتمند از انواع متنوع کتاب صوتی رمان های ایرانی و خارجی  برای علاقمندان به این حوزه می باشد به طوری که کاربران به سادگی و با چند کلیک قادر خواهند بود به این کتب ارزشمند به صورت اورجینال و بدون حذفیات با هزینه ای اندک دست یابند.

کتابخانه صوتی سلام صدا دارای مجوز نشر از وزارت ارشاد با نماد ساماندهی طلایی  نماد اعتماد الکترونیکی بوده و بخش پشتیبانی آن در تمام لحظات پاسخگوی همراهان و کاربران سایت است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied