شمانیوز
شما نیوز

مدیر عامل چادرملو:

تداوم تولید با رعایت تمامی ضوابط ایمنی

مدیر عامل چادرملو:باید مراقب بحران اقتصادی بعد از کرونا هم بود .

تداوم تولید با رعایت تمامی ضوابط ایمنی

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی شرکت معدنی وصنعتی چادرملو، در پی برخی اظهارات مبنی بر ضرورت تعطیلی واحدهای تولیدی شرکت معدنی و صنعتی چادرملو، صبح امروز مهندس ناصر تقی زاده مدیر عامل چادرملو در گفت و گویی با تاکید بر ضرورت تشدید اقدامات پیشگیرانه  برای مقابله با ویروس کرونا در مجتمع های معدنی و صنعتی چادرملو افزود : چادرملو با اتخاذ تدابیر لازم از جمله کاهش تعداد پرسنل در هر شیفت کاری و کنترل و نظارت کامل بر وضعیت جسمی و سلامتی کارکنان با استفرار تیم های مجهز پزشکی و بهداشتی،  همچنان به روند تولید و فعالیت واحدها ادامه  خواهد داد .

 

مهندس تقی زاده متوقف کردن خطوط تولید را در شرایطی که کشور بیش از هر زمان دیگری نیازمند کار و تلاش است جایز ندانست و در عین حال حفظ سلامتی  کارکنان را از اولویت های اصلی خود اعلام و تصریح کرد . این روزها بیش از هر زمان دیگری مدیریت بحران نمود پیدا کرده است . و باید با اتخاذ تدابیر منطقی و بدور از احساسات، هم با این بیماری مهلک مقابله کرد و هم به فکر اقتصاد کشور بود . 

 

وی بار دیگر با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری و نام گذاری امسال با عنوان سال ( جهش تولید ) گفت : اکنون بسیاری از  واحد های صنفی و تولیدی تعطیل هستند و مشخص نیست این شرایط تا چه زمانی  ادامه خواهد داشت ، بنابر این نباید  به گونه ای عمل کرد که بعد از پایان این بحران با بحران دیگری چون رکود اقتصادی مواجه شویم . بحران کرونا دیر یا زود به یاری خداوند متعال و همکاری همه آحاد ملت به ویژه تلاشگران سنگر تولید به پایان میرسد اما نمی خواهیم  بدست خودمان بحران  دیگری (اقتصادی) ایجاد کنیم . 

 

مدیرعامل چادرملو در ادامه افزود : ازهنگام شیوع این بیماری شرکت معدنی و صنعتی چادرملو با تمام توان و امکانات خود عملیات مقابله و نظارت بر کنترل پرسنل و اماکن را آغاز کرد و یکی از مهمترین اقدامات، انجام الزامی آزمایش خون  و معاینات پزشکی  همه کارکنان در محل کار آنها بوده و خوشبختانه تا کنون موارد جدی آلودگی و سرایت در بین کارکنان مشاهده نشده است و در عین حال کار تولید هم متوقف نگردیده است .

 

ناصر تقی زاده گفت همه پرسنل هنگام بازگشت از مرخصی و پیش از شروع کار مکلف به انجام معاینات پزشکی هستند و در صورت سلامتی کامل اجازه ورود به مجتمع ها را دارند و چنانچه علایم ویروس کرونا در آنها مشاهده شود بدون استثناء با هزینه شرکت تحت درمان قرار میگیرند . تمامی پیمانکاران نیز مکلف شده اند هزینه درمان پرسنل و خانواده آنها را متقبل شوند . 

 

مدیر عامل چادرملو در خصوص اقدامات دیگرچادرملو خارج از مجتمع های صنعتی و معدنی خود نیز گفت . ما علاوه بر تجهیز  نقاهتگاه اضطراری شهر اردکان با 100 تخت برای قرنطینه بیماران مبتلا به ویروس کرونا ، از 27 اسفند ماه  هم با تشکیل 15 اکیپ مکانیزه و مجهز به لوازم و وسایل ضد عفونی کننده با هماهنگی ستادهای محلی اقدام به اعزام این گروها به شهر های اردکان ، عقدا، میبد ، بهاباد و روستاهای مجاور نمودیم  تا نسبت به ضد عفونی کردن اماکن عمومی این مناطق اقدام نمایند.

به همین منظور تا کنون با تهیه 13 دستگاه تانکر ، 25 دستگاه ماشین آلات  مجهز به وسایل ضد عفونی کننده ، 25 تن مواد ضد عفونی کننده مایع و جامد، و دهها هزار عدد ماسک و دستکش و توزیع آن بین شهروندان و پاکسازی اماکن عمومی اقدام کرده ایم که این خدمات رسانی همچنان ادامه دارد .

 

مهندس تقی زاده در پایان افزود بالغ بر 33 میلیارد و 200 میلیون ریال کمک  نقدی نیز برای مقابله با کرونا به مراکز نظارتی و پزشکی استان یزد و شهرستان اردکان اهدا شده است .

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied