شمانیوز
شما نیوز

ابتکار فنی کارگاه تعمیرات فولاد سازی «شرکت فولاد خراسان»

با ابتکاری فنی برای اولین بار در مجتمع فولاد خراسان تعمیر و اصلاح فلکسیبل های خرطوم استیل در سایز های مختلف در کارگاه تعمیرات فولادسازی شرکت انجام شد.

ابتکار فنی کارگاه تعمیرات فولاد سازی «شرکت فولاد خراسان»

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی فولاد خراسان،  سرپرست کارگاه تعمیرات فولادسازی مجتمع با بیان این خبر گفت: با همکاری همکاران پرتلاش و مبتکر کارگاه موفق شدیم با استفاده از شیوه ای جدید و جایگزینی تعمیر با تعویض، هزینه خرید فلکسیبل را به اندازه قابل توجهی کاهش دهیم.

 

غلامعلی قیصری گفت: این قطعه در سایز های مختلف در خط تولید شرکت مصرف بالایی دارد و با توجه به این که در معرض آسیب های ناشی از حرارت و قوس های الکتریکی کوره است، هزینه بالایی برای جایگزینی آن صرف می شود.

 

وی با تشریح این که این تجهیز معمولا برای گردش آب استفاده می شود، گفت: یکی از وظایف ما تعمیر قطعات است تا به جای این که همواره با قطعه نو جایگزین شود، قطعات معیوب شده مجدداً تعمیر و به خط تولید بازگردانده شود.

 

علیرضا حسین آبادی مسئول شیفت کارگاه گفت: همکاران ما در بازدید از یکی از شرکت های مرتبط با فلکسیبل، از نزدیک با تکنیک و فرایند کار آن ها آشنا شده و با همت همکاران و با سعی و خطا و تست توانسیم فرایند را به طور کامل در فولاد خراسان اجرا کنیم.

 

وی افزود: پیش از این، همه فلکسیبل های معیوب اسقاط و قطعه تازه خریداری شده تعویش می شدند، که این موضوع هزینه های زیادی برای شرکت در بر داشت. گفتنی است مدیر فولادسازی از همکاران کارگاه تعمیرات فولادسازی شرکت، آقایان علیرضا حسین آبادی مسئول شیفت، محمد حیدرآبادی، حسن برجی و حمید صاحبکار برای ابتکار عمل در انجام این تعمیر قدردانی کرد. 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied