شمانیوز
شما نیوز

وزیر صمت در جریان بازدید از چند فروشگاه‌ بزرگ در سطح شهر تهران تاکید کرد:

مدیریت قابل تقدیر و مناسب مردم در خرید اقلام مورد نیاز

وزیر صنعت، معدن و تجارت در جریان بازدید از چند فروشگاه بزرگ عرضه کالا در سطح شهر تهران از نزدیک روند توزیع و عرضه کالاها را بررسی کرد و با اشاره به اهمیت تامین مناسب مایحتاج ضروری مردم به خصوص مواد غذایی، گفت: خوشبختانه با تمهیدات اتخاذ شده، انواع کالا به وفور در فروشگاه های سراسر کشور وجود دارد و با توجه به همراهی مناسب مردم هیچ‌گونه خللی در روند تامین و توزیع کالا به وجود نیامده است.

مدیریت قابل تقدیر و مناسب مردم در خرید اقلام مورد نیاز

به گزارش شمانیوز به نقل از شاتا، رضا رحمانی در این بازدید ها ضمن دیدار صمیمانه با شهروندان و مدیران فروشگاه ها و بررسی مسائل و مشکلات مورد طرح از سوی آنها، تصریح کرد: برخلاف تصاویر موجود از رفتارهای عجیب شهروندان کشورهای به اصطلاح توسعه یافته در هجوم به فروشگاه ها، هموطنان‌مان به تاسی از فرهنگ والای ایرانی و اسلامی خود، در کمال آرامش و متناسب با نیازهای خود در حال خرید به اندازه نیازشان هستند و اطمینان داریم که منابع ما نیز فراتر از نیازهای موجود است و با هیچ‌گونه کمبودی مواجه نخواهیم شد.

 

در ذخایر کالاهای استراتژیک اقدامات اساسی شده است

وزیر صنعت، معدن و تجارت تاکید کرد: با تدابیر انجام شده در ذخایر کالای ضروری به ویژه در اقلام اساسی هیچ گونه مشکلی وجود ندارد و با توجه به عملکرد قابل قبول بخش‌های متولی در این حوزه، هم اکنون انبار های استراتژیک کشور مملو از کالاهای مورد نیاز مردم است.

 

گوشت مرغ در بالاترین حد ذخیره در کشور است

رحمانی ادامه داد: در ارزیابی هایی که انجام داده ایم، خوشبختانه در کالایی مثل گوشت مرغ بالاترین حد ذخیره را داریم و هیچ گونه نوسانی در کشور وجود ندارد.

 

وی با اشاره به تمهیدات ستاد ملی مقابله با کرونا در خصوص اتخاذ تصمیماتی برای پیشگیری از شیوع بیشتر بیماری کرونا، اضافه کرد: با همکاری قریب به اتفاق، واحدهای صنفی غیر ضرور کسب و کارهای خود را تعطیل کرده‌اند تا از شیوع بیماری جلوگیری شود و این موضوع شایسه تقدیر است.

 

افزایش 8 برابری تولیدات مواد ضدعفونی کننده

وزیر صنعت، معدن و تجارت با اعلام اینکه حجم تولیدات ضدعفونی کننده‌ها در کشور حدود ۸ برابر شده است، گفت: برای تامین حداکثری نیازهای کشور، همچنین محموله‌های بزرگی وارد شده و محموله‌های دیگری نیز در مسیر ورود به کشور است؛ به طوری که اگر شرایط عادی بود این حجم از کالا برای مصرف چند سال کشور کفایت می‌کرد.

 

محدودیت‌ تردد، مشکلی برای عرضه ارزاق عمومی ایجاد نمی کند

وی در پایان با تاکید بر این‌که محدودیت‌های اعمال شده در تردد شهروندان، مشکلی برای تامین و توزیع ارزاق عمومی و کالاهای مصرفی مردم ایجاد نخواهد کرد، افزود: ایجاد این محدودیت‌ها برای جلوگیری از تجمع‌های غیر ضروری است و قطعاً این محدودیت‌ها مشکلی برای حمل و نقل درون شهری و برون شهری و توزیع این اقلام ایجاد نخواهد کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied