شمانیوز
شما نیوز

گزارش شمانیوز از عیدانه های اپراتورهای کشور/

از عیدی 500 هزارریالی همراه اول تا اینترنت یک گیگابایتی ایرانسل

اپراتورهای تلفن همراه کشور از سالهای گذشته در تلاش بودند تا عیدانه های جذابی برای مشترکان خود درنظر بگیرند‌؛ اما کدام یک از اپراتورها موفق شدند در سال 99 عیدی جذاب و کاربردی تری برای مخاطبین خود درنظر بگیرد.

از عیدی 500 هزارریالی همراه اول تا اینترنت یک گیگابایتی ایرانسل

به گزارش شمانیوز، یک رسم دیرینه که به امروز رسیده همان عیدی دادن و عیدی گرفتن است. با ورود به سال 1399 اپراتورها همانند سالهای گذشته بحث داغ عیدی را پیش کشیدند که هریک به نحوی سعی کردند دل مخاطبان خود را در این عصر کرونایی به دست بیاورند.

 

برهمین اساس، اپراتورها برای تمامی مشترکین دائمی و اعتباری خود همانند سالهای گذشته عیدی درنظر گرفتند. در این بین اپراتور اول، در نوروز 99 برای مشترکان اعتباری و دائمی خود در 5 مبلغ به صورت تصادفی عیدی لحاظ کرد.

 

بنابراین تمامی مشترکین دائمی و اعتباری همراه اول امکان این را داشتند که از یکم تا پایان روز 13 فروردین سال جاری، به صورت تصادفی در ۵ مبلغ متفاوت تا ۵۰۰ هزار ریال عیدی دریافت کنند.

همراه اولی ها با وارد کردن کد دستوری #1399* می توانند از یکی از پنج مبلغ عیدی در نظر گرفته شده (۱۰،۰۰۰ ریال، ۲۰،۰۰۰ ریال، ۵۰،۰۰۰ ریال، ۱۰۰،۰۰۰ ریال و ۵۰۰،۰۰۰ ریال)، بهره‌مند شوند.

 

گفتنی است مشترکان همراه اولی قادر خواهند بود با وارد کردن کد دستوری #0*1399* بسته هدیه خود را استعلام کنند و در صورت نیاز به دریافت راهنمایی بهره مندی از این عیدی کد دستوری #9*1399* را در گوشی همراه خود شماره گیری کنند.

 

 

بدون شک کاربردی بودن هدیه ها برای مشترکان از اهمیت بسزایی برخوردار است و این مساله در مبلغ؛ حجم و مدت زمان بهره مندی از این امکان خلاصه می شود.

 

در ادامه هدایای نوروزی سایر اپراتورها را بررسی می کنیم

 

در شرایطی که اپراتورهای کشور در تلاش هستند هدیه ای درخور شان مشترکان خود مطرح و ارائه دهند، پیشنهاد اپراتور دوم کشور(ایرانسل) به مناسبت فرا رسیدن سال جدید برای کاربران خود 1 گیگابایت اینترنت رایگان یکساعته بود.

این عیدانه ایرانسل در فضای مجازی دستخوش بحث میان کاربران قرار گرفت؛ بسیاری از مشترکان در نظرات خود اعلام کردند که هدیه درنظر گرفته شده ایرانسل به لحاظ حجم، فاقد جذابیت است.

 

از دیگر حواشی هدیه نوروزی اپراتور دوم این بود که علاوه بر این که حجم این بسته هدیه بسیار محدود است، کاربران نیز فقط یک ساعت زمان دارند تا از این بسته استفاده کنند. 

 

اما اپراتور شرکت رایتل به مناسبت فرارسیدن نوروز 99 دو بسته نوروزی برای مشترکین خود در نظر گرفت. به طوری که در مرحله نخست مشترکان این اپراتور می‌توانستند از 25 اسفند 98 تا 1 فروردین 99 بسته هدیه اینترنت دوگیگ یک‌روزه و 60 دقیقه مکالمه خود را از طریق شماره‌گیری کد دستوری *225# فعال کنند.

 

با توجه به موارد گفته شده به نظر می رسد پس از همراه اول، رایتل بهترین هدیه نوروزی را به مشترکان خود داده است. 

 

گزارش: زینب احمدی

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۰۷ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • رضوان چاروسائی

    خدایی هزار تومن عیدی همراه اول کجاش جذابه ؟ بیشتر توهینه.

  • میع

    همراه اول امسال خیلی خسیس بود به همه دو تومن یا هزار تومان عیدی می داد

  • مهدی

    واقعا ولخرجی میکنند اپراتورها . ورشکست نشن . این همه بسته مکالمه و اینترنت میگیریم ، ما را با هدبه ۱۰۰۰ تومانی شرمنده کردن . هرماه متوسط حدودا ۱۰۰ الی ۱۵۰ ت اینترنت و مکالمه هزینه میکنم اخر سر هم بسته نت رنده میشه . اقا جیب ما را نزن هدیه پیشکشت .

  • علی

    چی عیدی همراه اول اومده شرط گذاشته اول یک اپ نصب بشه تا عیدی ۱۰۰۰تومنی فعال بشه ما که بام داریم دیگه چه نیازی به اپ دیگه ای انگار میخوان به گدا پول بدن اینم باشه جمع بشه عیدی(اختلاس) خودشون

  • ناشناس

    چطوره تو فروش نت با هزار تومان چند مگ هم نمیشه خرید ولی تو عیدی هزار تومان زیاده کجاش رتبه اول

  • رضا

    من در ماه حداقل دو بسته 10 گیگ استفاده میکنم حالا چقدر شارژ میگیرم بماند به من 1000 تومان عیدی داد که بخوره تو سرش . انگار به گدا داره چیزی میده . واقعا متاسف هستم