شمانیوز
شما نیوز

جزئیات ارائه تسهیلات خرید به بازنشستگان کشور

صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد: با تفاهم صندوق بازنشستگی کشوری و فروشگاه‌های افق کوروش، طرح تسهیلات خرید کالا یا همان طرح یاری در تمامی شعب این فروشگاه نیز قابل استفاده است.

جزئیات ارائه تسهیلات خرید به بازنشستگان کشور

به گزارش شمانیوز و به نقل از عصرایران: بر اساس این تفاهم نامه، فروشگاه های افق کوروش متعهد شدند به بازنشستگان و وظیفه بگیران کشوری علاوه بر تخفیف های رایج در همه شعب این فروشگاه ها، تخفیف ۳.۵ درصدی نیز اعطا کنند.

این گزارش حاکی است که از روز جمعه ۸ فروردین ۹۹ با وارد شدن اطلاعات بازنشستگان و وظیفه بگیران صندوق بازنشستگی کشوری در سامانه فروشگاه های افق کوروش، در صورتی که بازنشسته و وظیفه بگیر کشوری با کارت حقوقی خود (کارت بانک صادرات) اقدام به خرید کند، به صورت اتوماتیک ۳.۵ درصد تخفیف اضافه در فاکتور خرید آنها منظور می شود.

تخفیف ۳.۵ درصدی علاوه بر تخفیف های رایج در فروشگاه های افق کوروش است و بازنشستگان و وظیفه بگیران می توانند بدون محدودیت کالا، نسبت به خریدهای مورد نیاز خود اقدام کنند.

در این گزارس تاکید شده است حداقل خرید برای محاسبه تخفیف سه و نیم درصدی در این فروشگاه ها ۸۰ هزار تومان است و فروشگاه های افق کورش هیچ اطلاعی درباره این تخفیف نداشته و سیستم به صورت اتوماتیک تخفیف مربوطه را محاسبه و لحاظ می کند.

در ادامه این گزارش تصریح شده، در صورت تعویض کارت حقوق بازنشستگی، حداکثر تا ۷۲ ساعت بعد اطلاعات کارت جدید در سامانه قرار می گیرد و بنابراین بلافاصله پس از تعویض کارت امکان شناسایی بازنشسته مشمول برای تعلق تخفیف وجود ندارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied