شمانیوز
شما نیوز

تقدیر همراه اول و ایرانسل از کاربران روبیکا

در پی استقبال گسترده کاربران از خدمات اپلیکیشن روبیکا، روابط عمومی های دو ‌اپراتور بزرگ تلفن همراه کشور (همراه اول و ایرانسل) در اطلاعیه ای مشترک از مشارکت کاربران قدردانی نمودند:

تقدیر همراه اول و ایرانسل از کاربران روبیکا

ضمن عرض تبریک اعیاد بزرگ شعبانیه به کاربران عزیز روبیکا و آرزوی سلامتی برای آحاد ملت شریف ایران در سال جدید، بدین وسیله مراتب سپاس و تقدیر خود را بابت استقبال و مشارکت گسترده شما عزیزان در سوپراپلیکیشن «روبیکا» به عنوان یک پلتفرم کاملا بومی، تقدیم می داریم. همانگونه که مستحضرید، روبیکا حاصل همکاری و سرمایه گذاری مشترک دو اپراتور بزرگ تلفن همراه کشور است و استقبال گسترده هموطنان عزیزمان و ثبت رکورد مشارکت بیش از۳۵ میلیون نفر در استفاده از خدمات دیجیتال این سوپر اپلیکیشن، بی شک بزرگترین سرمایه روبیکا است. 

 

همراه اول و ایرانسل به عنوان دو اپراتور بزرگ تلفن همراه کشور با همراهی شما عزیزان تحقق شعار «ما می توانیم» را در محصول ایرانی مشترک خود مشاهده می نمایند و در روزهای پیش رو در قالب گزارش های تفکیکی رکوردهایی کم نظیر از میزان مشارکت مردمی که توسط شما عزیزان ثبت شده است، ارائه خواهد شد. مجددا مراتب سپاس خود را به محضر شما گرامیان تقدیم می داریم.

 

اداره کل ارتباطات همراه اول

اداره کل روابط عمومی و ارتباطات سازمانی ایرانسل

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۹ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • نفس مهدی پور

    عالی