شمانیوز
شما نیوز

در جلسه هیات دولت؛

تقدیر رئیس جمهور از عملکرد بخش تولید در مقابله با کرونا

رئیس جمهور کشورمان در جلسه هیات دولت گفت: در این روزها بخش تولید ما هم برای نیازمندی‌ها چه در بخش بیمارستانی و چه نیازهای مردم تلاش بسیار خوبی را انجام دادند. در همین جلسه دولت، وزیر صمت اعلام کرد که در همین روزها تولید مواد ضدعفونی 8 برابر شده است و البته به این 8 برابر در بخش‌های دولتی، بخش خصوصی هم اضافه می‌شود که چند برابر می‌شود.

تقدیر رئیس جمهور از عملکرد بخش تولید در مقابله با کرونا

به گزارش شمانیوز به نقل از شاتا، دکتر حسن روحانی افزود: تولید ماسک در بخش‌های دولتی 4 برابر شده بسیاری از بخش‌های خصوصی هم خودشان ماسک تولید می‌کنند. ماسک مورد نیاز بیمارستانی یعنی N95 به اندازه کافی تولید می‌شود هم در بخش خصوصی و هم بخش دولتی.

 

وی ادامه داد: ونتیلاتور به اندازه کافی در کشور تولید و در اختیار بیمارستان‌ها قرار می‌گیرد و هیچ مشکلی نداریم و همچنین سایر نیازمندی‌ها چه گان و لباس حفاظتی که پرستارها و پزشک‌های ما نیاز دارند و چه کیت تشخیصی برای آزمایشگاه امروز اعلام شد که هم بخش خصوصی و هم دولتی هر چه کیت بخواهند می‌توانند تولید کنند و در اختیار آزمایشگاه‌ها قرار دهند.

 

رئیس جمهور تصریح کرد: بنابراین یک کار عظیم و بزرگی در سراسر کشور انجام گرفته. همه دست به دست هم دادیم و این کار را در این حادثه پیش بردیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • احمد رضا عزیزی

    من ماهی ۷۵۰ هزار تومن مستمری میگیرم چگونه بتید زندگی کنم