شمانیوز
شما نیوز

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان گلستان:

اقدامات موثر تامین اجتماعی در مبارزه با کرونا

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان گلستان تدبیر جذب نیروهای کوتاه مدت تخصصی وغیر تخصصی را بسیار موثر دانست و تاکید کرد: جذب این نیروها علاوه بر جایگزینی همکارانی که خود درگیر کرونا شده اند ، انرژی و روحیه مضاعفی به بدنه کادر درمان تزریق کرد.

اقدامات موثر تامین اجتماعی در مبارزه با کرونا

به گزارش شمانیوز به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، دکتر احمد نصرتی اظهار داشت: مدیریت درمان گلستان با وجود همکارانی سختکوش و متعهد ، همچنان در خدمت بیمه شدگان وشهروندان گلستانی است.

 

دکتر نصرتی افزود: پیرو صدور دستورالعملهای بسیار خوب توسط سازمان تامین اجتماعی و اجرایی شدن آنها در استان در خصوص تمدید خودکار دفترچه های درمانی ، تعطیلی کمیسیونها وشوراهای پزشکی  و ... پیشگیری موثری در استان از شیوع بیشتر ویروس صورت گرفت.

 

وی با تاکید بر اینکه علاوه بر دریافت تجهیزات و لوازم بهداشتی  وحفاظتی از ستاد مرکزی ، در استان نیز اقدامات لازم و تعاملاتی انجام شده که همکاران شاغل در حوزه های درمانی و در خط مقدم مبارزه با ویروس از نظر امکانات کمبودی را احساس نکنند و برای همه پرسنل سهمیه ای تعلق گرفته و در مواقع نیاز توزیع می شود.

 

دکتر نصرتی با تأکید بر اینکه علاوه بر همکاران درمان مستقیم ، همکاران مرتبط با پذیرش، انتقال، رسیدگی به نسخ و صورتحساب‌های ارائه شده و تاًیید نسخ دارویی و پاراکلینیکی ملزم به استفاده از وسایل حفاظتی و رعایت اصول بهداشتی هستند، اظهار داشت: نسخ و صورتحساب‌های ارائه شده از سوی مراکز طرف قرارداد به واحد پذیرش، در کیسه های پلاستیکی و یا کارتن مناسب بسته بندی مجدد شده و رسید پذیرش بر اساس برگ درخواست مرکز ارائه می‌شود و رسیدگی به اسناد سرپایی ارائه شده حداقل دو هفته بعد از زمان پذیرش و با رعایت اصول بهداشتی انجام می‌شود و استفاده حداکثری از سامانه نسخه الکترونیک سازمان تاًمین اجتماعی جهت کاهش انتقال ویروس از طریق دفترچه های درمانی مورد تاًکید قرار دارد.

 

مدیر درمان گلستان همچنین از کاهش حضور نیروهای ستادی و استفاده از دورکاری گفت و شستشوی مرتب دستها ، ضد عفونی روزانه سطوح ، رعایت فاصله اجتماعی و ماندن درخانه را از جمله موثرترین راههای پیشگیری دانست.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied