شمانیوز
شما نیوز

نخستین مدیر عامل سمات درگذشت

علیرضا حاجی نوروزی موسس و نخستین مدیرعامل شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات) و یکی از پیشکسوتان خوش نام و با سابقه بازار سرمایه درگذشت.

نخستین مدیر عامل سمات درگذشت

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی سمات، حاجی نوروزی سال 1341 در تهران متولد و پس از اخذ مدرک فوق دیپلم در رشته ریاضی به عنوان دبیر ریاضی مشغول به کار شد.

 

وی همزمان تحصیلات خود را در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد حسابداری دانشگاه شهید بهشتی ادامه داد و سپس وارد بازار مالی کشور شد و فعالیت خود را در موسسه حسابرسی بهمند آغاز کرد.

 

حاجی نوروزی سال 1376 بعد از حدود 7 سال سابقه کار حسابرسی به دعوت میرمطهری دبیرکل وقت سازمان کارگزاران بورس اوراق بهادار وارد بورس شد و به عنوان مدیر مالی و اداری این سازمان منصوب شد.

 

او مدتی در زمان دکتر صالح آبادی، معاونت اجرایی سازمان بورس و اوراق بهادار را برعهده داشت و اقدامات لازم را برای راه اندازی شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه انجام داد و از سال 1385 به عنوان مدیرعامل این شرکت برگزیده شد.

 

پنج سال مدیرعاملی شرکت سپرده گذاری مرکزی، عضویت در هیات مدیره ارکان مختلف بازار سرمایه، قائم مقام و مشاور مدیرعامل شرکت سپرده گذاری مرکزی از دیگر سمت های حاجی نوروزی در طول سالهای اخیر بود.

 

حاجی نوروزی روز شنبه پس از پشت سر گذاشتن یک دوره بیماری در بیمارستان طالقانی تهران دیده از جهان فروبست.  

 

شرکت سپرده گذاری مرکزی درگذشت این چهره آرام، صبور و متین بازار سرمایه را تسلیت گفته و برای آن مرحوم از درگاه خداوند متعال طلب مغفرت می نماید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied