شمانیوز
شما نیوز

برنامه های سال ۹۹ ایمپاسکو در راستای تحقق هدف “جهش تولید” اعلام شد

ایمپاسکو در سال جاری با هدف دستیابی به “جهش تولید” برنامه افزایش تولید با احیا و فعالسازی ۲۰۰ معدن کوچک مقیاس در سال ۱۳۹۹ و توسعه و افزایش سرمایه گذاری و تولید با احداث ۲۵ کارخانه فرآوری در معادن کوچک مقیاس را در دستور کار دارد.

برنامه های سال ۹۹ ایمپاسکو در راستای تحقق هدف “جهش تولید” اعلام شد

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران، به بهره برداری رسیدن کارخانه فرآوری طلای هیرد به ظرفیت ۲۰۰ کیلوگرم شمش طلا تا پایان سال ۱۳۹۹ و تولید ۱۰۰ کیلوگرم طلا در سال ۱۴۰۰ و ۲۰۰ کیلوگرم در سال ۱۴۰۱ و احداث کارخانه تولید آهک هیدراته کوه لار به ظرفیت ۳۰٫۰۰۰ تن تا پایان سال ۱۳۹۹ از جمله برنامه های شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران در سال جاری است.


بر اساس این گزارش انجام ۵۲ هزار متر حفاری اکتشافی و مطالعه ۵۲ هزار کیلومتر مربع پهنه اکتشافی از دیگر برنامه های ایمپاسکو در سال ۹۹ است.


افزایش تولید در مجتمع نفلین سینیت کلیبر با اصلاح خط تولید فعلی و اجرای طرح ۴۰ هزار تنی فرآوری به روش تر با مشارکت سرمایه گذار خارجی و تولید ۱۰ هزارتن کنسانتره نفلین سینیت در سال ۱۳۹۹ و نیز اصلاح فرآیند خردایش، جایگزینی کوره و افزایش راندمان تولید در آنتیموان سفید آبه و افزایش تولید به ۱۰ تن شمش آنتیموان را از دیگر برنامه های سال جاری در جهت اصلاح خطوط تولید، افزایش بهره وری در مجتمع های تولیدی تابعه شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران می باشد.


به گزارش روابط عمومی شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران در سال های گذشته مجتمع های تولیدی سرب نخلک، فروکروم سبزوار و فسفات آسفوردی به رکورد تولید دست یافته اند، به عنوان نمونه در واحد نخلک تولید از ۱۸۰۰ تن در سال ۹۵ به ۸۰۰۰ تن و در واحد فروکروم سبزوار تولید از ۸۰۰۰ تن به ۲۰٫۰۰۰ تن در سال ۹۸ رسیده است.

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied