شمانیوز
شما نیوز

جزئیات پرداخت وام به همه یارانه بگیران کشور + مبلغ وام

صبح امروز رئیس جمهور از پرداخت اعتبار یک میلیونی به ۲۳ میلیون خانوار یارانه بگیر خبر داد که به جزئیات و زمان واریز آن پرداختیم.

جزئیات پرداخت وام به همه یارانه بگیران کشور + مبلغ وام
به گزارش شمانیوز : پس از شیوع ویروس کرونا دولت با انواع ابزار‌های مالی به دنبال حمایت از اقشار مختلف جامعه اعم کسب و کار‌ها  و افراد بدون درآمد بر آمد. پس از واریز ۲۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومان به سراغ وام یک تا ۲ میلیونی برای کسب و کار‌های آسیب دیده از کرونا رفت و حال طرح جدیدی برای حمایت از مردم را در دست دارد.
 
 
جزئیات پرداخت تسهیلات به آسیب دیدگان از شیوع ویروس کرونا
 
رقم پرداخت  مبلغ
۳ میلیون نفر  ۲۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومان
۴ میلیون نفر  یک تا ۲ میلیون وام
۲۳ میلیون خانوار  اعتبار یک میلیون تومانی

صبح امروز بود که رئیس جمهور در جلسه با اعضای دولت از پرداخت اعتبار یک میلیونی به افراد یارانه بگیر خبر داد. 

حسن روحانی بیان کرد:  یارانه بگیران یک میلیون تومان اعتبار دریافت می کنند، بیش از ۲۳ میلیون خانوار یارانه بگیر اعتبار یک میلیون تومانی می گیرند.

وی افزود: بازپرداخت این اعتبار در مدت ۲۴ ماه خواهد بود که به تدریج از یارانه این خانوارها کم می شود. برای این منظور تقریبا حدود ۲۵ هزار میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

 


جهت دریافت وام 2 میلیونی اینجا کلیک کنید


 

زمان پرداخت وام یک میلیون تومانی به یارانه بگیران اعلام می شود

همچنین در تکمیل این گزارش یک منبع آگاه در سازمان برنامه و بودجه کشوری، از جزئیات این طرح خبر داد و گفت: در روزهای گذشته از جزئیات این طرح در ستاد اطلاع رسانی دولت صحبت هایی صورت گرفته بود تا به خانوارهای یارانه بگیر به میزان یک میلیون تومان اعتبار خرید تعلق بگیرد اما هنوز جزئیات و نحوه پرداخت آن به افراد در دست تدوین است و چیز بیشتری مشخص نیست.

این منبع آگاه ادامه داد: این میزان اعتبار که رقم یک میلیون تومان است با وام یک تا دو میلیون تومانی که قرار است به اقشار آسیب دیده پرداخت شود متفاوت بوده و جزئیات آن در آینده ای نزدیک اعلام خواهد شد.

 


ماجرای دوستی محسن افشانی و لیلا اوتادی + عکس


 

 
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۴۴ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied