شمانیوز
شما نیوز

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران:

هیچ نمایشگاهی لغو نمی‌شود

 مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران گفت: شیوع ویروس کرونا موجب شده نمایشگاه‌ها را به حالت تعلیق درآوریم اما هیچ نمایشگاهی لغو نمی‌گردد و با برنامه‌ریزی‌هایی که انجام شده طبق 2 سناریو تمام نمایشگاه‌ها را در سال 99 برگزار می‌کنیم.

هیچ نمایشگاهی لغو نمی‌شود

به گزارش شمانیوز به نقل از مراسم نیوز، بهمن حسین‌زاده در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار این پایگاه خبری عنوان کرد: سناریو اول که مدنظر قرار داده‌ایم در صورت موافقت ستاد ملی مبارزه با کرونا برگزاری نمایشگاه‌ها پس ماه مبارک رمضان است. سناریو دوم نیز برگزاری نمایشگاه‌ها در ماه ژوئن (خرداد) است.

 

نکته حائز اهمیت این است که هیچ نمایشگاهی لغو نمی‌شود بلکه به حالت تعلیق درآمده و با برنامه‌ریزی در زمان مناسب برگزار خواهند شد.

 

وی تاکید کرد: در این مدت ارتباط با انجمن برگزارکنندگان نمایشگاه‌های بین‌المللی و انجمن غرفه‌سازان به خوبی انجام شده و در حال نامه‌نگاری و برنامه‌ریزی برای پیگیری امور هستیم.


مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران درخصوص درخواست جبران ضررهای وارد شده به مجریان برگزاری نمایشگا‌ه‌ها در پی شیوع ویروس کرونا تصریح کرد: پیش از تعطیلات نوروز طی نامه‌نگاری‌هایی درخواست تعلیق وام‌های مجریان برگزاری نمایشگاه را داشتیم و اکنون نیز نامه‌ای به معاون رئیس جمهور ارسال کرده‌ایم که برای جبران ضررهای مالی اقداماتی صورت گیرد.

 

اکنون منتظر پاسخ نامه هستیم و امیدوارم اتفاقات خوبی در این زمینه رقم بخورد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied