شمانیوز
شما نیوز

افزایش قیمت طلا در یک ماه

با نگرانی از این که تعطیلی‌ها و محدودیت‌های لجستیکی ناشی از ویروس کرونا انتقال به موقع طلا به آمریکا را با مشکل مواجه کند، قیمت پیش‌خرید طلای آمریکا یک درصد جهش کرد.

افزایش قیمت طلا در یک ماه

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از مهر :  روز سه‌شنبه، با نگرانی از اینکه تعطیلی‌ها و محدودیت‌های لجستیکی ناشی از ویروس کرونا انتقال به موقع طلا به آمریکا را با مشکل مواجه کند، قیمت پیش‌خرید طلای آمریکا یک درصد جهش کرد و فاصله خود با قیمت نقدی لندن را افزایش داد.

قیمت خرید نقدی هر اونس طلا در بازار لندن، اسپات‌گلد، پس از اینکه تا ۱۶۷۱ دلار بالا رفت و رکورد یک ماهه خود را ثبت کرد، با ۰.۸۹ درصد کاهش در ۱۶۴۸.۱۰ دلار تثبیت شد (تا ساعت ۱۲.۲۶ به وقت تهران). این شاخص در ساعات پایانی معاملات دیروز (بامداد دوشنبه به وقت تهران) ۲.۸ درصد جهش کرده بود.

قیمت پیش‌خرید هر اونس طلای آمریکا تا ساعت ۱۲:۲۷ به وقت تهران با ۰.۵۲ درصد رشد در ۱۷۰۲.۷۰ دلار تثبیت شد. این شاخص هم ساعتی قبل تا ۱۷۴۲ دلار بالا رفته بود که با تقویت نرخ دلار از رشد آن کاسته شد.

مک کارتی از سی‌ام‌سی می‌گوید: در شرایطی که نرخ بهره پایین است و نگرانی‌های اقتصادی بالاست، قیمت طلا می‌تواند در هفته‌ها و ماه‌های آینده بالای ۱۷۰۰ دلار باقی بماند.

 
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied