شمانیوز
شما نیوز

توضیحات فولادگر در مورد همسان سازی حقوق بازنشستگان فولاد

عضو کمیسیون تلفیق بودجه گفت : همسان سازی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی در بودجه ٩٩ از محل پرداخت بدهی های دولتی به تأمین اجتماعی تأمین می شود.

توضیحات فولادگر در مورد همسان سازی حقوق بازنشستگان فولاد

به گزارش شمانیوز به نقل از فولادوتوسعه، حمیدرضا فولادگر پیرامون همسان سازی حقوق بازنشسگان ذوب آهن و فولاد اظهار کرد: با پیگیری نمایندگان در طی چندین سال گذشته ، مشکلات پرداخت حقوق بازنشستگان فولاد بر طرف شد و دولت طبق حکم برنامه ششم توسعه موظف است کسری حقوق بازنشستگان را تأمین کند. در بودجه ٩٩ ردیف ۴۵۰۰ میلیاردی برای حقوق بازنشستگان فولاد در نظر گرفته شده است.

 

وی افزود :  چند سال گذشته طبق آئین نامه صندوق بازنشستگان فولاد ، طی برنامه ای با عنوان نظام هماهنگ ارتقاعی ، تغییراتی در حقوق بازنشستگان فولاد انجام شد اما در چندین سال گذشته افزایش حقوق بازنشستگان طبق ضرایب خاصی انجام شده است. امسال تنها حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری و تأمین اجتماعی همسان سازی می شود.

 

عضو کمیسیون تلفیق بودجه ۹۹ تاکید کرد :  همسان سازی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی در بودجه ٩٩ از محل پرداخت بدهی های دولتی به تأمین اجتماعی تأمین می شود. صندوق های مستقل مانند صندوق بازنشستگان فولاد یا باید از قوانین بازنشستگان کشوری تبعیت کنند و یا از قوانین صندوق بازنشستگان تأمین اجتماعی. صندوق بازنشستگان فولاد باید این موضوع را پیگیری کرده و نمایندگان نیز نسبت به این موضوع تذکرات لازم را به وزیر کار و رفاه اجتماعی بدهند.

 

وی تاکید کرد :  اختلاف ۳ میلیونی بین حقوق بازنشستگان جدید و قدیم تنها در صندوق بازنشستگان فولاد نیست ، بلکه در حقوق های بازنشستگان جدید و قدیم کشوری و تأمین اجتماعی نیز این تفاوت حقوق وجود دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۷ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied