شمانیوز
شما نیوز

افزایش سرمایه ۲۵۰میلیارد تومانی پتروشیمی صدف عسلویه

شرکت صدف عسلویه تا سقف ۲۵۰ میلیارد تومان میزان سرمایه خود را به سقف مجاز رساند.

افزایش سرمایه ۲۵۰میلیارد تومانی پتروشیمی صدف عسلویه

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان، مجتبی فلاح خرسند، مدیرعامل شرکت پتروشیمی صدف عسلویه در خصوص افزایش سرمایه این شرکت  گفت: میزان افزایش سرمایه اعلام شده از طریق مجمع به شرکت صدف عسلویه تا سقف۲۵۰میلیارد تومان بود که این شرکت توانست میزان سرمایه خود را به سقف مجاز برساند.

 

مدیرعامل پتروشیمی صدف عسلویه با اشاره به انتشار اوراق مشارکتاین شرکت خاطر نشان کرد: برای تامین بخشی از منابع ریالی سناریو‌های مختلفی وجود داشت. بخشی از طریق تسهیلات بانکی صورت گرفته و برای مابقی منابع (با توجه به سیاست ابلاغ شده از سوی سهامدار) اوراق مشارکت در دستور کار قرار گرفت.

 

وی ادامه داد: توافقات از طریق بانک تجارت صورت گرفته و در اوایل سال جدید انتشار اوراق عملی خواهد شد.

 

فلاح همچنین در خصوص مشکلات ارزی این شرکت اظهار داشت: عمده مشکل ارزی به "اعتبار اسنادی" و منقضی شدن آن مربوط بود.

 

مدیرعامل پتروشیمی صدف عسلویه خاطر نشان کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته از سوی بانک صنعت و معدن، بانک مرکزی و صندوق توسعه ملی موفق به دریافت تمدید یک ساله اعتبار اسنادی شدیم.

 

فلاح در خصوص پیشرفت پروژه صدف عسلویه اظهار داشت: به دلیل مشکلات و ورشکستگی پیمانکار اجرایی، پیشرفت پروژه در عدد ۴۳درصد متوقف شده بود که با تلاش‌های صورت گرفته، پیمانکار ساختمان نصب مجددا تعیین شده و با تجهیز کارگاه امید می‌رود در سال جدید مطابق با زمان بندی پیشرفت داشته باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied