شمانیوز
شما نیوز

تجربه ای متفاوت از بانکداری با «بله» در روزهای شیوع کرونا

در روزهایی که شیوع ویروس کرونا مهم ترین موضوع و دغدغه کشور است، اپلیکیشن «بله» بانک ملی ایران، محیطی امن و البته راحت را برای انجام امور بانکی در اختیار کاربران و مشتریان قرار داده است.

تجربه ای متفاوت از بانکداری با «بله» در روزهای شیوع کرونا

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، این بانک با ارتقای زیرساخت های بانکداری الکترونیک خود در روزهای شیوع کرونا، شرایط انجام امور بانکی برای مشتریان را از به صورت غیرحضوری فراهم کرده است.


«بله» یک اپلیکیشن با قابلیت های فراوان پیام رسانی است که علاوه بر آن، کاربر می تواند به طور همزمان تبادلات مالی خود را نیز در بستر آن انجام دهد.


بدین ترتیب علاوه بر همه خدمات معمول یک پیام رسان از جمله گفت و گو، ایجاد کانال و گروه، استفاده از استیکر و بازو (بات) و... امکان انجام خدمات بانکی از قبیل عملیات کارت به کارت، خرید شارژ، پرداخت قبوض، استعلام و پرداخت تسهیلات، پرداخت خلافی خودرو، پرداخت عوارض خروج از کشور، امور خیریه و... با بله برای کاربر  فراهم است.


در حال حاضر 24 بانک به عنوان مبدا انتقال وجه به این اپلیکیشن پیوسته اند و کاربران می‌توانند از مبدا این بانک ها به تمام بانک‌های عضو شتاب، بدون دانستن شماره کارت مقصد کارت به ‌کارت انجام دهند.
همچنین اگر مشتریان بانک همچنان به حضور در شعبه نیاز داشتند می توانند با بازو (بات) ملی یار بله به آدرسbmiassistantbot@ پیش از حضور خود، راحت و بی‌دردسر و از آن مهم تر سالم و بهداشتی نوبتشان را دریافت کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied