شمانیوز
شما نیوز

چتر حمایتی بیمه حکمت بر سر کارکنان برخی ارگان‌ها برای مقابله با کروناویروس

با توجه به شیوع و گسترش بیماری کروناویروس در کشور و مبتلا شدن جمع کثیری از هموطنان عزیزمان به این بیماری، شرکت بیمه حکمت در راستای خدمت رسانی مطلوب و بموقع به آحاد جامعه، وظیفه خود می داند در این مسیر نیز نقش موثری در کاهش استرس و افزایش امنیت روانی مردم عزیز برای مقابله با بیماری مذکور داشته باشد.

چتر حمایتی بیمه حکمت بر سر کارکنان برخی ارگان‌ها برای مقابله با کروناویروس

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی بیمه حکمت، با توجه به شیوع و گسترش بیماری کروناویروس در کشور و مبتلا شدن جمع کثیری از هموطنان عزیزمان به این بیماری، شرکت بیمه حکمت در راستای خدمت رسانی مطلوب و بموقع به آحاد جامعه، وظیفه خود می داند در این مسیر نیز نقش موثری در کاهش استرس و افزایش امنیت روانی مردم عزیز برای مقابله با بیماری مذکور داشته باشد.

 

این گزارش می افزاید، برخی ارگان های رسمی کشور که کارکنانشان در رشته بیمه های درمان و حادثه تحت پوشش بیمه حکمت قرار دارند، بر خود ضروری دانستند تا نسبت به بیمه نمودن آنها نیز در برابر بیماری کرونا اقدام نمایند. بر این اساس، بیمه حکمت کارکنان این ارگان ها را در قالب رشته بیمه ای «بیمه کرونا» مورد حمایت و پوشش قرار داد که انها می توانند در این ایام از خدمات تعریف شده بیمه مورد اشاره بهره لازم را ببرند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied