شمانیوز
شما نیوز

اقدام برای تحقق شعار سال 99 + جزئیات

فعال اصولگرا گفت: واضح است که مبنای اقتصاد ما بر پایه تولید قرار گرفته است؛ بنابراین اگر ما تولید خوبی نداشته باشیم به سر منزل مقصود نخواهیم رسید.

اقدام برای تحقق شعار سال 99 + جزئیات

به گزارش شمانیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی چمران رئیس اسبق شورای شهر تهران  با اشاره به شعار سال ۹۹ مبنی بر «جهش تولید» گفت: واضح است که مبنای اقتصاد ما بر پایه تولید قرار گرفته است؛ بنابراین اگر ما تولید خوبی نداشته باشیم هرچقدر اقدامات دیگری انجام شود و بخواهیم به فروش و صادرات نفت تکیه کنیم به سر منزل مقصود نخواهیم رسید.

او ادامه داد: کما اینکه امروز شاهدیم که نفت با بحرانی شدید روبه روشده که باعث کاهش قیمت‌ها شده است؛ همچنین ما الان در شرایط تحریمی به سر می‌بریم و نمی‌توانیم نفت را خرید و فروش کنیم؛ موضوعی که البته کمک می‌کند که ما بتوانیم بدون در نظر گرفتن نفت روی پای خود بایستیم.

چمران افزود: امروز تنها راه نجات اقتصادی ما تولید و رونق تولید است که نام گذاری سال قبل هم بر همین اساس بود؛ همچنین با این شرایطی هم که بحران کرونا پیش آورده نیاز به یک جهش و یک حرکت جهادی و متفاوت در تولید داریم تا بتواند تولید ما را بالا ببرد؛ این راه نجات ماست و اگر این کار را انجام ندهیم قطعا دچار مشکلات بسیاری شده که آسیب‌های فراوانی هم در پی دارد.

رئیس اسبق شورای شهر تهران درپایان خاطر نشان کرد: اگر ما بخواهیم روی پای خود بایستیم و با همه مشکلات و مسائل هم مقابله کرده و موفق شویم که البته سخت هم نیست باید جهش تولید را جدی گرفته و دنبال کنیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied