شمانیوز
شما نیوز

درآمد روزانه شهرداری از طرح ترافیک + جزئیات

مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح‌های ترافیکی شهرداری تهران با بیان اینکه لغو طرح ترافیک در پایتخت باعث قفل شدگی معابر می‌شود، گفت: شهرداری روزانه یک‌و‌نیم میلیارد تومان از طرح ترافیک درآمد دارد.

درآمد روزانه شهرداری از طرح ترافیک + جزئیات

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از فارس :  عمار سعیدیان‌فر، مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح‌های ترافیکی شهرداری تهران درباره اجرای طرح ترافیک در پایتخت و انتقاد بسیاری از اعضای شورای شهر در این زمینه اظهار داشت: هفته گذشته که طرح ترافیک در پایتخت لغو شده بود بسیاری در شورای شهری‌ها درخواست اجرای آن را داشتند داشتند و اکنون که طرح به اجرا درآمده درخواست لغو آن را دارند.

وی با اشاره به اینکه اجرای طرح ترافیک چقدر سبب افزایش مسافران حمل و نقل عمومی به ویژه مترو می شود، گفت: قطعاً این مساله بر تعداد مسافران مترو تاثیر گذار است ولی باید توجه کنیم که اگر طرح ترافیک در پایتخت لغو شود ما با قفل شدگی معابر مواجه خواهیم شد که این مساله نیز دردسرساز است.

مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح‌های ترافیکی شهرداری تهران در پاسخ به اینکه آیا شورای ترافیک امروز جهت بررسی لغو طرح ترافیک تشکیل می‌شود یا خیر؟ گفت: هنوز تصمیمی در این زمینه گرفته نشده  ولی در صورتی که ستاد مقابله با کرونا یا شورای ترافیک این موضوع را  تصویب کند قطعاً شهرداری آن را اجرایی خواهد کرد.

سعیدیان‌فر در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه درآمد شهرداری تهران از اجرای طرح ترافیک چقدر است؟ گفت: درآمد شهرداری  حاصل از طرح ترافیک روزانه یک میلیارد و نیم است که این رقم در یک سال به حدود ۳۰۰ تا ۳۵۰ میلیارد تومان می‌رسد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied