شمانیوز
شما نیوز

با رشد 18 برابری در فولاد مبارکه انجام شد؛

بومی سازی 1500 قطعه و تجهیز استراتژیک و تحریمی در سال 98

رئیس برنامه ریزی بومی سازی فولاد مبارکه گفت: با توجه به تأکید مدیریت ارشد شرکت و اهمیت بومی سازی اقلام و تجهیزات استراتژیک و تحت تحریم موردنیاز خطوط تولید در سال 98، روند بومی سازی در این شرکت با رشد 18برابری به 1500 قطعه افزایش یافت.

بومی سازی 1500 قطعه و تجهیز استراتژیک و تحریمی در سال 98

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی فولاد مبارکه، مسیب فروغی گفت: با سرمایه گذاری شرکت فولاد مبارکه و با همت شرکتهای سازنده و دانش بنیان، روند بومی سازی در این شرکت با موفقیت به بار نشست تا همچنان روند روبه رشد و تولید مستمر در فولاد مبارکه علیرغم همۀ محدودیتها ادامه یابد.


وی صرفه جویی حاصل از بومی سازی این تعداد قطعه را به میزان 1400 میلیارد ریال فقط در سال مذکور اعلام کرد.


فروغی با تأکید بر اینکه بیش از 82 درصد قطعات و تجهیزات موردنیاز شرکت در سال 98 از محل داخل تأمین شده است تصریح کرد: این موضوع از آن جهت اهمیت بیشتری پیدا میکند که حدود 80 درصد منابع مالی موردنیاز این اقلام ریالی بوده است.


رئیس برنامه ریزی بومی سازی فولاد مبارکه با تأکید بر اینکه تعداد قطعات و تجهیزات بومی سازی شده برای اولین بار در فولاد مبارکه از ابتدای سال جاری، با تأکید مدیریت شرکت، روند فزایندهای داشته است، گفت: در ماه های آذر، دی، بهمن و اسفند 98 به ترتیب 164، 160 ، 159 و 184 قطعه با همکاری شرکتهای سازندۀ داخلی و دانش بنیان بومی سازی شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied