شمانیوز
شما نیوز

ماموریت رییس جدید سازمان بورس به سمات

رییس جدید سازمان بورس و اوراق بهادار به شرکت سپرده گذاری مرکزی ماموریت داد تا هر چه سریعتر شرایط برای برگزاری مجامع الکترونیک شرکت های حاضر در بازار سرمایه را فراهم کند.

ماموریت رییس جدید سازمان بورس به سمات

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی سمات، دکتر حسن قالیباف اصل روز یکشنبه در مراسم تودیع و معارفه رییس جدید سازمان بورس و اوراق بهادار با اشاره به بروز شیوع بیماری کرونا افزود: این ویروس درس های گرانبهایی را به ما آموخت تا برنامه ریزی ها برای بکارگیری سیستم های الکترونیک در عرصه های مختلف تسریع یابد.

 

وی با بیان اینکه شرکت سپرده گذاری مرکزی اقدامات خوبی در ماه های گذشته برای برگزاری مجامع الکترونیک در بازار سرمایه انجام داده است، اظهار داشت: نباید اجازه داد مجامع بورسی به تنفس بخورد. بلکه با برگزاری مجامع الکترونیک می توان مجامع را در موعد مقرر برپا کرد.

 

قالیباف اصل با بیان اینکه بازار سرمایه نسبت به گذشته بسیار متفاوت شده است، گفت: امروز، افراد جدیدی وارد بازار شده اند و فرهنگ سرمایه گذاری در بازار سرمایه تا دورترین نقاط کشور رسوخ کرده است.

 

رییس جدید سازمان بورس و اوراق بهادار تامین مالی شرکت های سهامی عام را بسیار مهم ارزیابی کرد و افزود: وظیفه ما، بورس ها و تامین سرمایه ها این است که از شرکت های حاضر در این بازار حمایت کنیم تا بتوانند از طریق بازار سرمایه تامین مالی مناسبی را انجام دهند.

 

قالیباف اصل با تاکید بر اینکه نیاز فعالان بازار در اولویت توجه سازمان بورس قرار دارد، ادامه داد: تلاش می شود تا روند پذیرش شرکت ها در بازار سرمایه تسهیل شود و احترام به نیازهای مخاطبان بازار سرمایه و ارباب رجوع سرلوحه کار ما قرار خواهد داشت.

 

رییس جدید سازمان بورس و اوراق بهادار با تاکید بر جایگاه بازار بدهی در کشور گفت: بازار بدهی علیرغم رشد خوبی که داشته، هنوز در اقتصاد جای رشد دارد و با همکاری تمامی ارکان بازار سرمایه، دولت، مجلس و رسانه ها، این بازار و در کل، بازار سرمایه را با قدرت به پیش خواهیم برد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied