شمانیوز
شما نیوز

نگاه استراتژیک بیمه رازی به دوران پساکرونا

اولین جلسه مدیران ستادی و استانهای بیمه رازی در سال 99 برگزار شد.

نگاه استراتژیک بیمه رازی به دوران پساکرونا

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی بیمه رازی؛ در این جلسه که مدیرعامل، معاونین و مدیران ستادی با رعایت کامل اصول بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی و مدیران استانها به صورت ویدئو کنفرانس حضور داشتند، مهندس بختیاری مدیر عامل بیمه رازی به تبیین رویکرد و استراتژی شرکت در شرایط فعلی و سال جدید پرداخت.

 

وی ضمن تبریک سال نو و تشکر از زحمات کلیه پرسنل بیمه رازی در سال گذشته، بر اهمیت تجهیز و تنظیم شرکت با شرایط فعلی ناشی از کرونا تاکید کرد. او گفت:”پایان زمان این بیماری (کرونا) دقیقاً مشخص نیست و آنچه مسلم است این است که بحران جهانی کرونا بدون تردید روی کارکرد تمامی کسب و کارها و فعالیت ها تاثیرات عمیق منفی گذاشته است و بیمه مرکزی نیز در خصوص تاثیرات آن بر صنعت بیمه مطالعاتی انجام داده است ولی قطعاً شرکتهایی در دوره پساکرونا موفق خواهند بود که برنامه و استراتژی مدونی برای شرایط فعلی داشته باشند و در این دوران سخت طرحها و ایده های جدیدی را خلق و مستند نمایند.“

 

در ادامه جلسه معاون برنامه ریزی و نو آوری، معاون فنی، معاون مالی و اقتصادی نیز دقایقی به سخنرانی پرداختند.

 

کمک به ارتقاء و پیاده سازی پروژه های بهبود. پایش فعالیت ها و عملکردهای قبلی و احصاء نقاط ضعف و قوت و پیگیری مجدانه سند استراتژی شرکت از دیگر مباحث مطرح شده در این جلسه بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied