شمانیوز
شما نیوز

عملیاتی شدن صندوق سرمایه گذاری پروژه برای تامین مالی شرکت ملی فولاد از نیمه دوم امسال

مدیرعامل شرکت ملی فولاد ایران گفت: برای تامین مالی پروژه های متوسط این شرکت، صندوق سرمایه گذاری پروژه در حال راه اندازی است که از نیمه دوم سال عملیاتی می شود.

عملیاتی شدن صندوق سرمایه گذاری پروژه برای تامین مالی شرکت ملی فولاد از نیمه دوم امسال

به گزارش شمانیوز به نقل از سایت خبری معدن ۲۴؛ ” امیرحسین نادری” افزود: به منظور جذب نقدینگی طرح‌های توسعه‌ای فولادی شرکت مقرر شد صندوق سرمایه گذاری پروژه تشکیل شود تا بتوانیم پروژه های مختلفی که به انواع و اقسام روش‌های امکان تأمین مالی از بورس وجود دارند را حمایت کنیم.

 

وی خاطر نشان کرد: این شرکت پروژه های بسیار خوبی در صنعت فولاد دارد که منتظر تأمین مالی هستند، اما به این منظور نگاهمان به درون و استفاده از امکانات داخلی کشور است.

 

نادری تصریح کرد: مقرر شده پروژه های متوسطی که تا سه سال آینده باید به بهره برداری رسیده و بازدهی سرمایه‌گذاری آنها بالای ۳۰ درصد است را از طریق صندوق سرمایه گذاری پروژه تامین مالی کنیم.

 

وی گفت: به این منظور سرمایه‌گذاری یک میلیارد دلاری در صندوق سرمایه گذاری پروژه هدفگذاری شده است که همه پروژه‌های با مشخصات یاد شده را پوشش خواهد داد، این پروژه ها در نقاط مختلف کشور وجود داشته و اجرای آنها کمتر از سوی بخش خصوصی امکان‌پذیر است.

 

مدیرعامل شرکت ملی فولاد ایران اظهار داشت: این صندوق هم اکنون در مرحله مطالعه فنی و اقتصادی است و انتظار می‌رود در نیمه دوم امسال آماده و عملیاتی شده و بتوانیم چند مورد از این پروژه‌ها را از طریق آن تامین مالی کنیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied