شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی/

بهترین کارها در ابود بالی در سال 2020

بهترین کارها در ابود بالی (Ubud) شامل کاوش در معابد باستانی ، کاخ های باشکوه سلطنتی ، و دامنه های سبز و تراس های برنج است. گنجینه ای از نشانه های فرهنگی ، این شهر بالینی و حومه آن در منطقه جیانیار ، جایی است که برخی از صنعتگران و مجموعه های برجسته دنیا از آن در تور بالی بازدید کرده و در آن کار می کنند.

بهترین کارها در ابود بالی در سال 2020

 

بهترین کارها در ابود بالی (Ubud) شامل کاوش در معابد باستانی ، کاخ های باشکوه سلطنتی ، و دامنه های سبز و تراس های برنج است. گنجینه ای از نشانه های فرهنگی ، این شهر بالینی و حومه آن در منطقه جیانیار ، جایی است که برخی از صنعتگران و مجموعه های برجسته دنیا از آن در تور بالی بازدید کرده و در آن کار می کنند.

 

بیشتر موزه ها و گالری های محلی در امتداد اصلی Jalan Raya Ubud قرار دارند. مناظر طبیعی و جاذبه های طبیعی زیادی وجود دارد که در فاصله کمی از مرکز شهر بالی واقع شده اند. از اماکن دیدنی برجسته و غیرقابل قبول در اوبود بالی می توان به جنگل میمون اوبود و مزارع برنج تگالالانگ بالی(بهترین تراس های برنج بالی) اشاره کرد.

 

غغت

 

 

 

جنگل میمون اوبود

 

جنگل میمون اوبود ، که در حاشیه مرکز اوبود قرار دارد ، دارای بیش از 700 ماکای دم بلند است. این پناهگاه طبیعی به دلیل مدیریت محور جامعه ، موقعیت مکانی و سهولت دسترسی ، شاید بهترین شناخته شده در بالی باشد. جنگل میمون Ubud با نظارت بر روستای Padangtegal ، مکانی برای تحقیقات علمی و محوطه ای از جنبه های معنوی و فرهنگی است ، زیرا معابد مقدس وجود دارد که توسط روستائیان محلی تقدیس شده اند. جنگل میمون اوبود نیز به عنوان جنگل میمون مقدس پادانگگال نامیده می شود .

 

مزارع برنج تگالالانگ بالی  Tegallalang

 

تراس برنج Tegallang به دلیل منظره زیبا ، جایی که مسافران به اوبود غالباً برای گرفتن عکس های دیدنی از نمای بالیایی متوقف می شوند ، مشهور است. سیستم آبیاری مشارکتی قرنها (معروف به ساباک ) برخی از زیباترین مناظر تراس دار در جنوب شرقی آسیا را ایجاد کرده است و این دره نمونه ای عالی برای بازدید در تور ارزان بالی است.روستای عجیب پاکودوی نزدیک تراس برنج Tegallang است. شما می توانید انواع چوب های زینتی و انواع حک شده های مختلف از چهره های اسطوره ای را پیدا کنید. بسیاری از غرفه های سوغات خط طغیان Tegallang هستند ، جایی که می توانید قبل از ادامه سفر به مرکز اصلی اوبود ، هدایایی را انتخاب کنید.

 

نعن

گوا گاجا (غار فیل)

 

گوا گاج یکی از چشمگیرترین مکان های باستان شناسی جزیره است. این مجتمع همچنین به عنوان "غار فیل" بالی شناخته می شود ، این مجموعه در 300 متری غرب روستای بدلو ، منطقه ای مشهور با مجموعه مکانهای تاریخی و در حدود 5 کیلومتری جنوب شرقی مرکز اوبود واقع شده است.به محض رسیدن به گوا گاج ، یک پله پرواز را طی کنید تا یک حیاط پر از یادگار و غار اصلی قرن یازدهم را کشف کنید. ورودی غار دارای حکاکی از یک چهره وسیع است ، در حالی که در داخل آن حجاری های سنگی و یک مکان مراقبه قرار دارد. گوا گاجا همچنین یک معبد هندو و یک استخر عمومی چشمگیر با مجسمه های سنگی و چشمه ها دارد که در سال 1954 کشف شده است.

 

پوری سارن آگونگ (کاخ سلطنتی اوبود)

 

کاخ سلطنتی اوبود یکی از برجسته ترین نقاط دیدنی اوبود است. این هتل با داشتن معماری بالیزه به خوبی حفظ شده و باغی زیبا و جذاب ، در زمان اسارت تجوکا در سال1800ساخته شده است ، و توسط وارثان او به خوبی نگهداری می شود.کاخ سلطنتی اوبود در بین دوستداران هنرهای بالینی به عنوان یکی از سایتهای اصلی برای مشاهده اجراهای رقص سنتی شناخته می شود. هر شب ، مرحله اجرای پوری سارن آگونگ ، با زمینه ای از زینت های زاویه دار دروازه سنتی و مجسمه نگهبان، میزبان اجراهایی با ارکسترهای سازنده کوبه ای بالی است.

 

همهع

پیاده روی  Campuhan Ridge

 

پیاده روی  فرار از زمان معاصر  یک پیست 9 کیلومتری از گونوگ شروع می شود ، از دره سرسبز رودخانه سوگای عبور می کند و به سمت تپه های پایگان ادامه می یابد. بیشتر اوقات ، مسیر خود را خواهید دید. حتی با این وجود ، احتمالاً در این مسیر با چند نفر از کوهنوردان و راه اندازها ملاقات خواهید کرد. پیاده روی  یک سفر طبیعی و آسان است که در بین بازدید کنندگان بالی مکرر از شهر مرتفع مرکزی اوبود محبوب است.

 

امم

بازار هنر اوبود

 

بازار هنر ابود مکان مناسبی برای یافتن روسری های ابریشمی زیبا ، پیراهن های سبک ، مجسمه ها ، بادبادک ها ، کیف های بافته شده ، سبد یا کلاه و بسیاری کالاهای دست ساز دیگر است. در محلی که به عنوان پاسار سنی اوبود شناخته می شود ، بازار دقیقاً مقابل کاخ سلطنتی اوبود قرار دارد.

 

منبع: 60 جاذبه برتر گردشگری بالی در سال 2020

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied